Het officiële crush/relatie & Whatsapp topic

Hoi allemaal!

Ik zie de laatste tijd veel meiden die problemen hebben met jongens en Whatsapp. Wat denken jullie ervan een officieel topic te maken? Dan kan iedereen hier zijn problemen met jongens & Whatsapp kwijt! :slightly_smiling_face:

Goed idee eigenlijk!

Goed idee :slightly_smiling_face:

Goed idee dit!

Goed initiatief. :bowing_man:

Jongens zijn vaak heel anders op whatsapp als in het echt, dus daar zou ik me geen zorgen over maken.

Sowieso komt alles anders over via whatsapp enzo

Ben blij dat jullie zo enthousiast zijn! :slightly_smiling_face:

Mee eens haha!

Echt whatsapp kan relaties kapot maken.
Mijn ex vond dat we veel moesten praten, toen ik voorstelde om minder op whatsapp te praten was hij het hier niet mee eens. En vervolgens zei hij amper iets en ergerde ik me rot.

Jongens & whatsapp :hammer:

Precies! Ik gniffelde even om jouw reactie. :grinning_face_with_smiling_eyes:

@Mockingjay daar ben ik het best wel mee eens.
Je kan ook heel snel iets verkeerd opvatten. Net zoals je veel ziet bij de topics die geopend worden dat meiden al van alles gaan denken als hij even niet reageert of kortaf. Volgens mij kan dat best wel eens een reden zijn dat er ruzies komen / het uit gaat.

Is jullie vriend of crush ook kortaf op Whatsapp?

Eigenlijk elke jongen die potentie heeft is kortaf. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Therefore, I’m single.

idd maar sws op whatsapp komt al snel iets bot over

Jongens & whatsapp gaan (bijna) nooit samen.

In de flirtfase vind ik whatsapp altijd geweldig, maar daarna…

Goed idee!

Ik heb al 10 maanden een vriend en eerst whatsappten/facebookten we heel veel. Maar tegenwoordig ‘kletsen’ we niet meer echt op whatsapp, terwijl ik dat wel heel fijn vind. Ik zie hem twee keer per week en het lijkt me gewoon heerlijk als we 's avonds nog even kunnen kletsen met elkaar, maar dat doen we nu niet meer. Hoe erg ik het ook probeer! Hij lijkt het gewoon niet door te hebben :frowning_face: Op whatsapp na spreek ik hem dus niet, behalve als ik hem zie. En vaak sturen we de dag door wel wat berichtjes naar elkaar, maar echt kletsen/een gesprek voeren is het niet en dat vind ik zó jammer … Iemand tips?

Als ik bij hem ben is het overigens altijd heel gezellig hoor, en het is ook niet zo dat hij kortaf of flauw reageert! We kletsen gewoon niet echt. Terwijl ik wel altijd wil horen hoe z’n dag was enzo.