het officiële broken-hearted topic

heey,
dit is een topic voor alle mensen met een gebroken hart. je kunt je verhaal hier kwijt, advies vragen, advies geven, elkaar steunen en nog veel meer.
xx

mijn vriendje heeft het gisteren uitgemaakt, hij zag me meer als ‘gewone vriendin’ :cry:
ik denk dat hij gewoon meteen verder wil gaan met vrienden zijn, maar ik moet er eerst overheen komen, ik weet niet of ik meteen al gewoon als vrienden met hem kan omgaan… maar dat vind ik ook zo lullig. ik weet niet wat ik moet doen als mijn vriendin dan weer heel ons vriendengroepje uitnodigt, en hem ook, want ik heb daar nu ff helemaal geen zin in :frowning_face:

oooh :frowning_face:
sterkte!
mijn vriendje heeft het ook anderhalve week gelede uitgemaakt. dus ik heb ook een gebroken hart. alleen mijn situatie is anders ik denk niet tot we nog ooit vrienden zouden worden als we dat zouden willen. want we hadden geen ruzie toen het uitging. maar ik wil hem ook niet als een gewone vriend daar kan ik niet mee omgaan omdat ik nog van hem houdt. ik weet ook gewoon dat het niet meer goed komt maar toch mis ik hem zo erg! dat zal ik ook nog wel een tijdje blijven hebben. hoelang had jij iets met hem?
xoxo

maar twee weken, maar ik vond hem zo speciaal, ik zie hem nog wel als meer dan een vriend :cry:
jij ook sterkte trouwens :four_leaf_clover: hoe lang hadden jullie iets?

bedankt,
3 en een halve maand had ik iets met hem.
en toen was het plotseling uit zonder goede reden :frowning_face:
ja logisch tot hij speciaal voor je is, en je zal hem ook wel niet snel vergeten. tenminste ik vergeet mijn ex niet zo snel. hoe ga jij er nu mee om? heb je hem vandaag gezien en praat je gewoon met hem enzo? :blush:
xoxo

nou, gisteren toen we met zijn allen op de kermis waren vroeg hij of hij me ff apart kon spreken, en toen had ik natuurlijk al meteen door dat het niet veel goeds was… en toen zei hij dat hij me veel liever als gewone vriendin had… en toen ben ik de rest van de avond zo veel mogelijk bij mijn vriendinnen gebleven, want ik had natuurlijk geen zin om de hele tijd bij hem te zijn.
vandaag heb ik hem niet gezien, en hij zit ook niet bij me op school, dus ik zal hem voorlopig ook wel niet meer zien… hij is ook niet meer online geweest, dus helemaal niet meer tegen hem gepraat.
t voelt egt zo raar joh. vanochtend werd ik helemaal vrolijk wakker en toen dacht ik ineens weer: ow ja hij heeft het uitgemaakt. en toen moest ik huilen :flushed: :cry:
heeft hij egt niks gezegd waarom het uit is? kan je ook egt niks bedenken? wat vervelend :frowning_face: heb jij hem nog gesproken? en zo ja, wat moet je dan in zon situatie zeggen :flushed: ?
xxx

oh dat is wel rot op de kermis dan! maar jouwe had tenminste lef om het in het echt te zeggen mijn ex heeft het uitgemaakt in een smsje :frowning_face: ik begrijp heel goed dat je moest huilen vanmorgen. het klink misschien dom maar ik moet nog elke dag huilen als ik aan hem denk omdat ik gewoon niet weet waarom het over is. ik moest de dag erna naar school en hij zit bij me op school dus dat was kut, maar ik praat niet meer met hem. niet eens hoi of alles goed niets zeggen we meer. ik wil heel graag met hem praten maar ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen in deze situatie. misschien tot ik na de zomervakantie wel weer normaal als vrienden met hem wil omgaan maar nu vind ik dat nog moeilijk. :blush: van de ene kant heb je wel geluk dat je niet bij hem op school zit want dan zie je hem niet zo vaak want ik vind het echt moeilijk om mijn ex in de pauzes gewoon te zien lachen terwijl ik het er moeilijk mee heb en hij niet eens vraagt hoe het met me is. maar wil jij wel gewoon nog vrienden met hem zijn of vind je het beter van niet?
xxx

ik was laatst heel erg bezig met een jongen op een feestje…
ik ken hem van school hoor, dus hij is geen vreemde:)
en hij stuurde nu zo smsjes van ‘ik mis je liefje’ enz…
nu blijkt dat hij dat ook naar mijn beste vriendin stuurt :frowning_face:

wow wat rot van hem om het in een smsje uit te maken zeg :frowning_face: maar het klinkt helemaal niet dom dat je nog vaak moet huilen als je aan hem denkt, het is ook niet niks dat het ineens uit is en dat je niet eens weet waarom… ik snap wel dat je nu nog even niet als vrienden met hem kan omgaan, maar ik zou idd na de zomervakantie, of nee gwn als je er zelf klaar voor bent proberen weer met hem te praten om het uit te praten.

ik weet niet of ik nog gewoon vrienden met hem wil zijn. nu eigelijk liever nog even niet, het is nog te vroeg om weer gewoon met hem om te gaan alsof er niks gebeurd is… ik voelde me gisteren egt heel verward, omdat ik het helemaal niet had zien aankomen en het leek wel alsof het hem niets deed ofso… en hij bleef ook nog een hele tijd bij mij en mijn vriendinnen net alsof er niks was gebeurd, ik had liever gehad dat hij naar huis was gegaan want ik wist helemaal niet hoe ik nou tegen hem moest doen… ik heb hem maar zo veel mogelijk ontweken, de hele tijd alleen maar met mijn vriendinnen gepraat. we hebben die avond niet eens meer doei ofso tegen elkaar gezegd…

mijn verhaal is best ingewikkeld eigelijk,
voor mensen die me willen helpen zal ik het proberen uit te leggen…
in oktober ging het uit na een relatie van 6maanden, het lukte gewoon niet tussen ons. Ik kon niet zonder hem dus we hadden een paar korte relaties, sinds Januari hebben we niks officieels meer gehad. Maar ongeveer 4 weken geleden begonnen we weer te praten, en ik kon niet ontkennen dat ik nog van hem hield ondanks hij me heel veel pijn heeft gedaan. Het ging steeds beter en ik kreeg weer hoop, afgelopen maandag zei hij dat hij weereens met me wou afspreken en ik vond dat wel leuk dus ik zei ja. We zouden zondag afspreken (vandaag dus) maar gister kwam hij ermee dat hij niet meer kon. Ik voelde me kut omdat ik dacht dat ie loog , in de tijd dat we wat hadden loog hij heel veel. dus ik deed een beetje afstandelijk tegen hem en vandaag kwam hij op msn en zei hij dat hij ; ik hou niet van je , je moet me met rust laten. Ik voel me nu echt heel gekwetst. Ik dacht dat er nog wat was tussen ons.
pfff , ik moest het ff kwijt. sorry als jullie het niet snappen.

sterkte iedereen :sob::muscle:

oh dat had een vriendin van mij ook een keer was ze verliefd op een jongen en hij smste ook zo een dingen maar ook naar heel veel andere meisjes :frowning_face: je moet gewoon aan hem vragen waarom hij dat ook naar je beste vriendin stuurt! Als hij dan boos wordt speelt hij een spelletje met je maar als hij het kan uitleggen komt het misschien toch nog goed. Zorg wel tot je geen ruzie krijgt over die jongen met je beste vriendin want dat is geen enkele jongen waard:$

haha bedankt voor je lieve reactie:$ oh wel kut dat hij niet naar huis ging en deed alsof er niets aan de hand was! Had hij dan niet in de gaten dat je verdrietig was en dat je liever bij je vriendinnen was en dat hij er niet bij was? Of merkte hij niet aan je hoe je je voelde? Want bij mij zag je wel heel goed dat ik er mee zat enzo. Maar misschien denkt hij dat je nu meteen weer vrienden met hem kunt zijn maar ik snap wel dat dat nog niet kan enzo zeker als je het niet had zien aankomen, ik had het zelf ook niet zien aankomen en al helemaal niet in een smsje omdat hij zelf altijd tegen mij zij tot hij het beter vind als je iemand in het echt vraagt en ook in het echt uitmaakt, maar ik heb me blijkbaar vergist in hem :frowning_face: heb je nu nog met hem gepraat op msn ofzo?
xxxx

oh dat is kut!:frowning: hij moet je heen hoop geven en daarna zoiets zeggen! Waarschijnlijk is het beter zo als het uit is omdat hij je veel pijn doet en omdat het toch steeds uitgaat, maar het is natuurlijk moeilijk om hem te vergeten ook als hij opeens weer doet alsof hij je weer terug wilt. Als hij je zoveel pijn en verdriet doet verdien je beter!! Heel veel sterkte
xxxx

mijn verhaaltjee;

gister hadden we ( ik + beste vriendin + mijn bijna vriendje) kamp, en ze gingen de héle tijd alleen maar met elkaar enzo.
hij sloeg z’n arm om dr heen enzo, s’avonds ging ze zo bij 'm liggen, weer vet intiem enzo.
hij zegt dat ie der niet leuk vind; zei zégt dat ze niet wilt dat hij haar leuk vind.

waarschijnlijk vind ze de aandacht van ‘jongens’ gewoon leuk?
maar het is vet lullig van der alsnog, ze wéét dat ik hem leuk vind,
en alsnog gaat ze dan zo flirterig met 'm doen enzo.
en donderdag gaf hij me nog ksje op me mond enzo, en dat gaat al best wel lang zo.
ik snap het niet meer, advies ofzoiets?

dat vind ik echt lullig van je vriendin!:open_mouth:
ze weet dat jij hem leuk vind en als beste vriendin vind ik doe je nooit iets met het (bijna)vriendje of zelfs ex van je vriendin! want dan begrijp je toch wel dat je haar daar pijn meedoet. heb je tegen haar gezegd dat je het niet leuk vind en dat ze weet dat jij met hem bezig bent?
xxx

nee niet meer gepraat. volges mij had hij niet egt door dat ik er nie goed tegen kon dat hij er de hele tijd bij bleef, ik hoop niet dat hij denkt dat we nu meteen gwn goede vrienden zijn en het achter ons hebben gelaten… het is al uit sins zaterdag en het is nu maandag, hij heeft het nog steeds niet uit zijn msn naam gehaald. ik vind dat heel irritant, iedere x als ik msn opstart zie ik dat weer in zijn naam staan enzo. ik bedoel, haal het er dan ff uit! sorry ik ben ook gwn een beetje erg chagrijnig vandaag :flushed:
jij nogmaals veel sterkte
xxx

:astonished: zoiets doe je tog niet?! dat vind ik egt lullig voor je! als het egt onmogelijk is om erachter te komen wat hij nou eigelijk voelt, zou ik het mss maar een x aan hem vragen, ookal is dat mss een beetje eng… suc6! xxx

Ja, ik heb net gevraagd waarom ze zo deed, zegt ze;
dunno,
gewoon gezellig.
maar ze vind em niet leuk ofzo, verder niks.?
en z’n zusje vroeg laatst aan em of ie mij nog leuk vond, zei die; ik denk het ja.
nou, klinkt ook lekker overtuigend…

jaa, dankje ^^.

nee niet meer gepraat. volges mij had hij niet egt door dat ik er nie goed tegen kon dat hij er de hele tijd bij bleef, ik hoop niet dat hij denkt dat we nu meteen gwn goede vrienden zijn en het achter ons hebben gelaten… het is al uit sins zaterdag en het is nu maandag, hij heeft het nog steeds niet uit zijn msn naam gehaald. ik vind dat heel irritant, iedere x als ik msn opstart zie ik dat weer in zijn naam staan enzo. ik bedoel, haal het er dan ff uit! sorry ik ben ook gwn een beetje erg chagrijnig vandaag :flushed:
jij nogmaals veel sterkte
xxx~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[/quote]
oh ja dat had mijn ex ook hij had het de eerste dag ook nog in zijn msn naam staan en dat vond ik ook niet leuk want dan wordt je er weer aan herinnerd, maar als hij het nu nog in zijn msn naam heeft staan en het is van zaterdag uit :astonished: vraag hem anders ff waarom hij het er niet uithaalt want dit is ook niet leuk voor jou. haha maakt niet uit als je chagrijnig bent ik snap nu wel dat je dat bent als het net uit is met je vriendje:$ maar bedankt jij ook nog veel sterkte he xxxx