Het officiële blunders-bij-je-crush topic

Elk meisje heeft ooit wel een crush gehad. Of heeft er nu een. Je voelt vlinders in je buik als je je crush ziet lopen en kan wel uren naar hem staren. Allemaal leuk en aardig,maar helaas gaat het niet altijd zo… Iedereen heeft ooit wel een blunder gehad bij haar crush,dus vertel ze hier!

Ik begin wel… Nou,een keer zag ik mijn crush lopen op straat,maar ik was zo erg met hem bezig dat ik de stoep niet zag. Dus ik viel over de stoep heen en viel recht op m’n gezicht. Het erge was dat iedereen ook nog ging lachen… Nou,ja later kon ik er wel om lachen.

En jullie? :upside_down_face:

Hem knuffelen en over zn voet vallen/ gymtas tegen zn hoofd, we konden erom lachen.

Ik staarde uit het raam op de eerste verdieping naar hem terwijl hij met zijn vrienden op het schoolplein aan het praten was. Hij keek opeens omhoog en ik probeerde me te verschuilen :flushed: . Later, toen ik hem vertelde over m’n crush op hem, zei hij tegen mij dat hij me had gezien. Ik schaamde me kapot, maar we konden er wel om lachen.

hmm hier hoef ik niet eens over na te denken.
vorig jaar op school was ik helemaal verliefd op zo een jongen. maar als we praatten of elkaar zagen werd het altijd meteen awkward en het zou nooit gaan werken dus ik probeerde hem te vergeten en vermeed hem. well, lastig als je bij elkaar op school zat. sooo in een tussenuur dacht ik van hey ik loop gewoon naar het leshuis waar vriendinnen van mij les hebben. alleen moest ik daarvoor trappen op. soo toen liep ik al op de een na laatste trede en toen zag ik hem opeens lopen en ik was al helemaal van de wereld en wilde weg. dus ik vergeet met mijn malle hoofd dat ik op de trap stond en wilde (te snel) omdraaien waardoor ik sort of uitgleed en achterover van de trap viel. ik viel straight met mijn rugkant naar beneden met een harde knal. toen ik viel draaide hij zich om, zag me liggen en HIJ LIEP GEWOON DOOR. IK CITEER, HIJ ZAG MIJ VALLEN, KEEK ME AAN, EN LIEP GEWOON DOOR. auchh.alsof die knal naar achteren niet al pijnlijk genoeg was.
ik zie het alweer helemaal in mijn hoofd opnieuw gebeuren. (en voel het ook aangezien ik op mijn hoofd viel)
xx

dit niet alleen trouwens, :cold_sweat:
ook met een andere crush bijna 4 jaar terug in de eerste van de middelbare school, had ik een enorme blunder, wat grappig genoeg niet eens mijn fout was. op een bepaald tijdstip had mijn crush altijd een tussenuur, en ik heel toevallig ook. maar hij liep altijd dan naar zijn kluisje om geld te pakken en daarna wat te eten te halen uit de supermarkt ofzo. zijn kluisje was heel toevallig ook naast die van mij. anywaysss. ik vond hem al een tijdje leuk, en de enige momenten waarbij ik wel eens met hem praatte was in gemengde klassen voor keuzevakken. ik dacht wat actie te ondernemen en in dat tussenuur op hem te wachten bij zijn kluisje en te vragen of hij zin had om samen te gaan. dus ik sta daar bij het kluisje komt hij aanlopen we groette elkaar normaal. en ik stond daar met mijn hoofd tegen de kluisjes aan, nogsteeds bezig al mijn moed te verzamelen om het te vragen. en toen opeens bam. zijn kluisdeurtje met een harde knal tegen mijn slaap (zijkant gezicht) aan. en ja ik kan wel zeggen dat ik kind of KO was…
toen snapte ik de definitie van “crush”.
maar goed hij had me naar de congierge gebracht, zelfs eten en drinken voor me gehaald. hij voelde zich echt schuldig. in ieder geval toen ik weer beetje bij bewustzijn was. was hij degene die naast me zat met wat ijs tegen mijn slaap aan, geloof me, dat was leuk wakker worden tot ik de pijn in mijn kop voelde. lmfao. we zijn nooit samen geweest, we werden uit eindelijk beste vrienden, nu nog steeds en hij betekend veel voor me als vriend hahha, we kunnen hier nu echt heel hard om lachen btw

Lol ik ben zo awkward, dat mijn leven een blunder is.

@Kusjeemma Die eerste jongen is echt een lul, je niet eens helpen nadat je bent gevallen. Die andere crush is veel beter, leuk dat jullie vrienden zijn geworden!

hahah echtzoooo, die eerste jongen heb ik gelukkig nadat hij geslaagd was noooit meer op school gezien, of waar dan ook lmao. en over de tweede idd! het is echt een super vriend en heb echt lol met hem als mijn beste vriend hahah

Wat een klootzak.

Het was vorig schooljaar, ik zat in de 2e en was heel erg verlegen. Ik vond iemand leuk maar ik versteende elke keer als ik hem zag. Mijn vriendin merkte het en deed altijd het woord voor mij😂 Nu zit hij nog steeds bij mij in de klas en ik praat nu wel steeds meer maar als hij me wat vraagt begin ik dom te lachen of maak ik heel erg slechte woordgrapjes😑

Herkenbaar!!