Het officiële 'Ben ik de enige die .... ?' topic!

Je zult je vast wel eens afvragen of je nou echt de enige bent die een bepaald iets doet, altijd zegt… etc. Ik vond het daarom wel grappig om er een topic over te maken, zodat je je niet meer alleen voelt en je rare eigenschappen kan delen met anderen :'D En o ja: het staat niet voor niets bij onzin.

Leuk!

Ben ik de enige die snel boos en geïrriteerd word?

Nee, dat ben je zeker niet ghegheghegheghe.

Ben ik de enige die citroenen eet?

Goed, laat ik beginnen :’) Niet meer, haha.

Ben ik de enige die het haat als mensen je iets vragen, en wanneer je superveel werk en moeite daaraan gehad hebt, je het ze aanbied, en dat ze dan zeggen: ‘Oh nee, laatmaar’ of ‘Nee niet meer nodig’? Ik kan daar echt gek van worden, sowieso heb ik een hekel aan mensen die om de seconde weer wat anders willen of steeds een andere mening hebben.

Ja dat heb ik ook OMG dat haat ik!

Ben ik de enige die als 'ie thuiskomt van school alle sieraden afgooit en de rest van de dag in een te grote trui + joggingbroek rondloop?

Hahah dat heb ik soms ook :'D Sowieso sieraden af dan, meestal zijn sieraden irritant :grinning:

Elke dag :slightly_smiling_face: behalve als ik nog ergens heen moet! haha

Ben ik de enige die vaak zwaar geïrriteerd raakt van nutteloze gs topics?

Als je het over dit topic hebt, het staat toch bij onzin? Een topic hoeft niet per se nut te hebben, het is soms gewoon voor de lol. -.-

Ja

ben ik de enige die het vreemd vind dat mijn vriend en zijn zusje rauwe aardappelen voor de lol eet? ik vind ze zo echt ontzettend vies!

l0olololol0l0lololololololo0olololol. :'D

Lijkt mij ook niet lekker haha :slightly_smiling_face:

Ben ik de enige die 's ochtends niet allemaal spul in haar haar doet, maar het alleen borstelt en toch veel complimentjes erover krijgt? Hehehe :slightly_smiling_face:

Nee! Dat heb ik ook. Ik kan echt niet omgaan met mensen, maar dat komt ook door mijn stoornis (:

Oh hahahaha nee joh sorry ik bedoel gewoon nutteloze topics weetje wel. Ik vind deze grappig was helemaal de bedoeling niet om het zo te uiten haha! Sorry

Ben ik de enige die hele mooie snoeppapiertjes bewaard? :’)

Oh geeft niet haha, mijn fout. Ik heb wel vaker dat ik mensen verkeerd begrijp dus het ligt niet aan jou hoor (: Sorry!

Ik snap je wel kwam wel zo over nu ik het terug las! En ik vaker bot reageer over nutteloze topic haha!

ben ik de enige die alles letterlijk neemt