De titel zegt het al een beetje.
ik ben nu 14 en ik kan eigenlijk nog niet gaan werken. Hoe verdienen jullie geld?
zakgeld x]
En om de vraag “hoe kan ik geld sparen” te beantwoorden : niet uitgeven
Ja idd zakgeld. jhaa, ik vraag altijd dure dingen aan me mamma…
Ben niet verwent ofsoow hoor, maar meestal krijg ik het dan ook wel, ik krijg ook geen kleedgeld. mijn moeder heeft de zelfde smaak kleding dan ik!
Als je geld wil sparen: koop een spaarpot die je niet open kan maken, stop er elke keer je kleingeld in en sla m na 1 jaar ofzo kapot, kan dan wel eens heel veel geld uitkomen!
Minder uitgeven? xD
Ja dat kan dat heeft ons oppas kindje ook zeg maar… want hij gaat met ons mee op vakantie maar hij krijgt geen centjes (hijis6) Maar elke keer wanneer hij een centje vind krijgt hij het zelfde centje van mijn moeder… Want mijn neefje is 5 en die heeft heel veel geld gespaard want die gaat ook mee …
Maar dat kan je wel voorstellen:P
Je kan ook wat spullen waar je toch niks meer mee doet op Marktplaats zetten.
Dat doe ik soms ook, en dat verdient wel lekker
UP!
had geen zin om er een nieuw topic voor te openen.
hoe sparen jullie?
ik ga sparen voor een vakantie volgend jaar. wie doet er mee? 8D
Ik spaar door geld te verdienen en zo min mogelijk uit te geven.
Gewoon bij alles afvragen of je het wel echt nodig hebt, werkt bij mij wel.
Ik spaar nooit echt voor een doel ofzo, als ik gewoon geld over heb zet ik het op m’n spaarrekening.
Maareeh, iedere maand een deel van je zak/kleedgeld apart houden in een spaarpotje?
Ik doe mee hahaa. ik moet 1200 euro sparen voor vakantie volgend jaar !
Geef jezelf zakgeld als je werkt :3
Met 100 euro per maand aan fun stuff en benodigdheden moet je het toch wel redden. De rest op je spaarrekening. Dat is iig hoe ik het doe, soms meer soms minder, maar eig nooit meer dan 150 euro zakgeld voor mezelf.
–dubbel–
@ADORKABLE
wat, zo veel? o.o
oh whaha nee ik ga gewoon met een vriendin een weekje op een camping hier in nederland staan, dus ik hoef maar iets van 200 euro te sparen
maar succes!
Oh ik heb veel minder, maar ik ben ook pas 14. Dan kun je dus ook nauwelijks werken. D:
Zwart werken.
Up!