het offciële, mijn vriendje is TOP topcic!

echt lieeeeeeeeef!

Mijn vriend is echt geweldig! Wij zijn nu 2 jaar en 8 maanden samen en nog steeds heel gelukkig =D
We hebben de laatste tijd veel leuke dingen samen, hij verteld me de laatste tijd veel vaker dat ik er leuk/goed of mooi uit zie en zo.
Zo laatst ook, ik was in de kamer en ik zei wat en toen zei hij; godverdomme wat is het toch ook een lekker wijf best hard door de kamer =P haha echt té grappig! (en lief! <3)

Of zaterdag, we hadden een feest en toen wouden zijn vrienden naar de club hier =) en toen wou mijn vriend niet omdat hij de volgende dag moest voetballen… verteld hij onderweg naar huis van ja, als jij niet mee was had ik wel mee gegaan, maar ik zie je nu zo weinig vanwege school en zo en ik wil nu zo graag met jou samen zijn… dat vond ik echt heel lief! <3

//

Ik hou echt heel veel van mijn vriend. We hebben nu 13 maanden.
We hebben uiteraad onze ‘‘ups en downs’’. Maar, ik wil het niet uitmaken én hij ook niet. We wonen zo’n 170 km van elkaar af. In het begin was het echt moeilijk, want je wilt elkaar elke dag zien. Nu ook hoor, maar als hij klaar is met school, willen we waarschijnlijk samenwonen. Ik kan mij niet zonder hém voorstellen. Het is al 1x uitgeweest, maar dat was in het begin van onze relatie. Toen hadden we 3 maanden…

Maar ik vind hem zo lief! als ik bij hem ben, gaan we lekker hangen op de bank en dat ik in zijn armen. Was laatst inslaap gevallen op z’n schoot, op de bank, en toen ik wakker werd, had ie de tv uitgedaan en lag ik ineens in bed met hem, wat bleek hij heeft mij na bed getilt!!! was 2 uur weggeweest XD. Hij had mij helemaal vast, en hij keek naar mij toen ik wakker werd, en haalde het haar uit mijn gezicht… <3

[i]boys zijn soms echt té té lieff,
aan deze verhalen allemaal te zien!
supper leuk om te lezen dat jullie girls zo gelukkig zijn met jullie vriendje!

xxxx,![/i]

Mijn vriend is gewoon de liefste.