Ik heb denk ik geen dwangneurose, maar ik heb wel iets in de trant van een angststoornis of iets. Ik weet niet precies wat het is. Nu, om 3 uur 's nachts, heb ik weer last van een hele verzameling aan gedachten die ik helemaal niet wil hebben. Ik wíl helemaal niet zoveel nadenken, en daarbij ook heel veel gevoelens hebben. Ik ben heel snel geraakt door dingen en ben heel slecht in dingen verwerken. M’n gevoel en m’n rationele nadenken zijn beiden erg sterk, maar ook vaak heel tegenstrijdig. Vaak weet ik niet wat ik met mezelf aanmoet. Ik denk 300 dingen tegelijk en voel 300 dingen tegelijk.
En over de angsten, ik geloof er echt in dat ik zo’n stoornis heb. Ik vind het moeilijk om erover te praten of het uit te typen haha, dan breng ik het weer naar boven en dat wil ik liever niet. Maar ik heb vaak periodes, sommige heviger dan andere, dat ik alleen maar in angst leef. Ik tril, ik denk maar aan één ding, 24 uur per dag. Ik huil dan oneindig. Maar meestal moet er wel een kleine aanleiding voor zijn. Maargoed, hier had je niet om gevraagd haha. Ik denk in ieder geval dat we elkaar wel begrijpen. Soms voel ik me echt heel raar, maar als ik vaak op Tumblr of hier op Girlscene kijk, blijken veel meiden zich gek genoeg wel in mij te herkennen. Elk meisje lijkt wel te strugglen met een soort van ‘mentale’ struggles. Maar dat blijft allemaal zo erg onder de oppervlakte, dat is onzichtbaar voor de buitenwereld.