Het nu al hylarische ik heb zin in kerst forum

Ok jullie gaan me echt voor gek verkaren nu. Want ik heb zin in kerst en de winter. Het knisperen van de openhaard de kerstliedjes binnen zitten met warme kop thee terwijl het buiten ijzig koud is de gezelligheid…heerlijk! Ik weet best dat eerst de herfst nog is komt dan de sint… maar ik kan er niks aan doen! Ik zou tenslotte eingelijk moeten nog genieten van de heerlijke nazomer. Wie heeft dit nog meer dat je daar nu, hartje augustus al zin in hebt? Liefs mij

ik ook

hilarische dus

me too.

ooh gehehe ik ben dus niet de enige!?

Dit heet een topic.
ik dacht dus dat er een nieuw forum over was
EN
ehm
oke. hilarisch. k lach me dood.

ik ook! met een kop warme chocolademelk op de bank een film kijken. lekker dik ingepakt. maar ik kan ook nog wel genieten van de zomer hoor…

Ik was zaterdag helemaal natgeregend en had het zondag pas koud… En toen had ik ook zin in een dikke trui en warme chocolademelk en Muppet’s Christmas Carol enzo :stuck_out_tongue:

[i]Ik heb er echt super zin in:D kzit nu al van alles te bedenken voor kerstgala en etentjes die ik wil geven. Ook heb ik 2 paar nieuwe overknees en die wil ik supergraag aan:D kortom laat de winter maar komen!:ja:

Ook hoop ik dat ik dan een vriendje heb waarmee je romantische sneeuwwandelingen kunt maken:blush:[/i]

En ik ben verslaaf aan kerstliedjes:D ik speel ze al 4 weken voor kerst:blush::grinning:

HAHA.

OT; Ik haat Kerst. Of nouja, haten. Van mij hoeft het niet. Moet je opeens gezellig gaan doen ómdat het Kerst is… Het irritantste eraan vind ik dat al dat gedoe al zo vroeg in de winkel ligt.
Schrijf je Kerst met een hoofdletter eigenlijk?

Met Kerst gaat mijn familie altijd 16 keer kaasfonduen of gourmetten en dat haat ik. Echt zo ranzig allemaal.

ooooh jaaa! als er tenminste sneeuw ligt haha.
of gewoon gezellig samen op de bank onder dekentje een kerstfilm kijken(L)

Ik ook joh, ik baal echt van de zomer en iedereen verklaart me voor gek xD. Ik ben blij dat ik niet de enige ben.

Ik hou van de kerst, maar om er nu al op te verheugen… nee.
Halloo zeg, het is nu nog zomervakantie. Daarna nog een paar maanden saaie school en dán pas is het kerst. Duurt me nog veel te lang om er zin in te hebben.
En dan is 't zo koud, ik hou veel meer van het zonnetje :grinning:

http://www.youtube.com/watch?v=ZM9bd3CiBRM moet je die clip is kijken, ziet er echt gezellig uit!

Ik vind de voorpret van kerst eingelijk het leukst, dat je dan dingentjes voor kerst koopt en zo! =D

ooooh ik heb er ookal zon zin in nu ik dit allemaal lees hahaha. Laatst toen het kouder was & ik was ook nog een beetje ziekjes dus ik had het ijskoud zat ik met een jogging broek, dikke trui en uggs aan thuis haha het zag er best grappig uit mja ik had het ijskoud…

Ik heb de eerste warme chocolademelk met slagroom al naar binnen gewerkt!

geweldig! is gewoon zo gezellig …