Het nikon topic!

Wie een nikon heeft of wie van plan is een nikon te kopen , of mensen die gewoon een kijkje willen nemen in dit topic zijn welkom!

ik heb zelfs sinds een paar weken een Nikon 1 j2 in mijn bezit :two_hearts:
hij is zwart en maakt super scherpe foto’s! i’m in love with this photocamera📷

Ik wil misschien de S1 kopen het nieuwe instap model. Hij lijkt veel op de J2. Heb jij misschien ergens foto’s staan die je gemaakt hebt met de camera? En wat raad je aan om erbij te kopen?

nikon is super !

Welke heb jij dan?

Ik hooouuu van Nikon. Vind die reclames ook altijd zo leuk :slightly_smiling_face:

Ik had eerst een Nikon D5000, en nu een Nikon D800

ik heb zelf geen nikon maar ik heb al eens mogen ‘shooten’ met een nikon d60 :slightly_smiling_face:

Ik ga denk ik de s1 bestellen. Ben echt een twijfelkont. Maar denk dat hij in mijn prijsklasse gewoon goed is en met alles wat je beter wil betaal je ook gelijk meer.

Eerst Sony gehad en nu heb ik nikon D7000.
Wil geen andere merk hebben.

Ik zou doen als ik jou was, nikon is een super goed merk! Hij schiet super scherpe foto’s zelfs met flitser. zat eerst ook te twijfelen tussen een spiegelreflex van canon, maar deze is makkelijker mee te nemen :slightly_smiling_face:

Ja dat is voor mij ook wel een pre. Wat heb jij er nog meer bijgekocht is 16 gb genoeg aan geheugen?

er zat een 11 tot 27.5 mm lens bij en een 8 gb geheugenkaartje, daar heb ik genoeg aan.

16 gb is genoeg voor geheugen toch? Maak je veel foto’s?

wat is je max. budget?

400 euro

zit geen geheugenkaartje bij trouwens daarom

^^ Voor 400 heb je niet zo heel veel keuze.

Ik heb de Nikon D3100 :slightly_smiling_face: Ben er wel blij mee, maar het liever met een uitklapschermpje gehad.

Ja kom nu van een compact camera en vindt een spiegelreflex te groot en te lomp. Dit leek me goed om mee te beginnen.

hier is de s1 met 11 tot 27.5 mm lens voor 299 euro, je kunt er accesoirekit bij doen ter waarde voor 49,99 euro!
Tipje!

Of je zou er een lose sd kaartje bij moeten kopen

Heb hem bij bol voor 305 net sd kaartje zonder tas.

beter! Heb je hem besteld?