Het nieuwe geesten topic

Hallo er zijn zoveel topics over geesten die al heel oud zijn, dus ik dacht ik begin een nieuwe! hier kunnen jullie plaatsen:
-ervaringen met geesten
-vragen over geesten

• van alles over geestenXD
    hopelijk word dit een lekker vol en spannend topic!!!

geesten bestaan niet

Als het aan mij ligt wel. :’)

-_____-

^Mag ieder toch voor zich weten?

Ik vind het wel een goed topic.

je moet niet bang zijn voor geesten ik heb vaak dingen dat ik merk dat ze bij me in huis zijn , zolang je maar niet gaat oproepen en dat soort dingen

Ik vind het doooodeng …
Ben echt een watje haha

Ik weet niet of ik erin geloof. Ik heb wel al heel lang dat ik mensen zie die er niet zijn. Is overdag en ook als het donker is, ik zie ook niks specifieks, t zijn wel altijd mannen (voor mijn gevoel dan). En de laatste weken voel ik ook vaak een “ruk” aan mn tas/rechterschouder. Gekke is dat ik er helemaal niet bang van wordt ofzo.

Ik heb 1 x geesten opgeroepen. Nooit meer!

Haha moet je ook niet doen! iemand zei eens tegen mij je moet 3x (naam geest) in de spiegel zeggen. Heb het nooit gedaan, je weet maar nooit O:

wat gebeurde er dan ? ik zou het nooit doen , ik ben gelovig

Hebben jullie het ook dat als je heeeel lang in de spiegel doodstil naar jezelf zit te staren (of juist een gekke bek trek) dat dat opeens super freaky/doodeng wordt? Hahah dan schrik ik er altijd super erg van. Mijn oma (dacht ik) zei altijd dat dat komt doordat je dan de duivel ziet ofzo.

Dat was toch met Bloody Mary, niet de naam van een geest? Haha ik zou zoiets zelf dus echt nooooit doen! (’:

Dat komt omdat je ogen moe worden en beelden gaan vervormen.

Hehe ja ik heb dat ook heel vaak! Kan ik gewoon bang worden van mijn eigen spiegelbeeld.

Voor de mensen die willen weten wat er gebeurde, ik was met 2 vriendinnen en mijn zus.
We wilden dus ook kijken of geesten nou echt waren dus besloten we ze op te roepen, nou op papier zo’n ouija bord getekend en een glas gepakt.
Na een tijdje begon het glas te bewegen en konden we vragen stellen en kregen we antwoorden enzo, niks ergs aan.
Daarna vroeg een D : Kan je bewijzen dat je echt bent? Op PRECIES dat moment werd ze gebeld door een onbekend nummer, hijgtelefoontje
D vroeg : Was jij dat? En het glas verschoof naar ja, daarna zei ze: Bel nog een keer om het te bewijzen. Weer op PRECIES dat moment kreeg ze hetzelfde hijgtelefoontje. Ze stelde dezelfde vraag of die geest het was en het glas bleef op Ja staan. Daarna wilde ik stoppen en zei ik dat het genoeg was, totdat ze dus wilde dat er nog een keer gebeld werd, weer op precies dat moment ging haar telefoon weer, en er kwam 1 enge horror scream uit, ik begon mee te gillen en ben mijn huis uit gerent =’) Niemand wist dat we het gingen doen dus er was niemand die een grapje met ons uit kon halen ofzo.

Ik zelf heb gelukkig nergens last van gehad, alleen dat ik nu heel erg bang ben, die vriendin van mij heeft tijden last gehad van geklop op haar muren en deuren, gekras boven haar bed enz.

Oordeel wat je wilt, maar ik weet dat dit echt gebeurd is.

Dat is toch hypnose?