Het niet meer weten ..

Hee allemaal (:

ik ben zegmaar de laatste tijd bezig met een jongen
maar nu heb ik het probleem dat als we gaan zoenen
(wat ik heel ongemakkelijk is) en daarna eraan terug denk
dat ik mezelf wel wil slaan…
maar zolang we knuffelen en gewoon rustig tv kijken en lol maken
(behalve zoenen dan dus) dat ik hem leuk vind
maar nu weet ik dus niet wat ik moet doen,
want je kan iemand toch niet blijven weigeren om te zoenen
en ik vind het ook zielig om te zeggen dat ik hem niet leuk vind
want ja dat is ook niet zo…

wat moet ik doen?

Wat vind je niet leuk aan zoenen dan?
Ik snap het niet helemaal :blush:

vind je het dus vies om hem te zoenen? of kan hij niet zoenen/? ksnap em niet :3

ga toch zoenen.

hahahaha. :’)

Als je wil zoenen, zoen dan gewoon. Je moet er niet zo mee bezig zijn, gewoon doen, hupakeee.

Klinkt misschien heel stom dat ik het zeg, maar misschien ben je er niet aan toe. Net als dat sommige mensen nog niet klaar zijn voor seks kan dat ook met zoenen zo zijn, het komt alleen niet zo vaak voor. Hoe oud ben je eigenlijk? Het kan ook zijn dat je hem toch niet leuk vind. Je denkt misschien van wel, en iedereen zegt altijd: ‘als je verliefd bent weet je dat.’ maar ik heb ook een vriendje gehad en toen het uit was en een nieuw vriendje kreeg merkte ik pas dat ik hem nooit leuk heb gevonden. Maar ik vind, wat je niet wilt doen, moet je niet doen. Dus als je je er niet fijn bij voelt om met hem te zoenen moet je dat niet doen. Je kan dit wel tegen hem vertellen, misschien heeft hij er begrip voor. Niet te lang blijven twijfelen en denken over wat het kan zijn, die jongen wilt wel een beetje duidelijk.

Juist!
En waarschijnlijk ben je er ook stiekempjes nog niet aan toe(?)

ik snap denk wel wat je bedoeld…
ik vind het ook niet zo fijn om met een jongen te zoenen…
en vind het fijner gewoon de liefde knuffelen enso…
het beste is om het toch tegen hem te zeggen…
dat helpt meestal echt
k hoop dat hij het begrijpt!
xx

Je vind hem leuk wanneer jullie knuffelen en tv kijken etc., maar je vind het niet leuk als het aankomt op zoenen … -.-’

toen ik de titel las dacht ik ik trouwens dat je een enorm liefdesdrama had.