Het nichtje van mijn vriend ..

Nou het zit dus zo, ik heb best veel kleren, ondergoed, BH’s etc. bij mijn vriend liggen omdat ik daar ook best vaak slaap. En omdat ik er best veel heb liggen, valt het niet zo op als er een keer wat weg is!

Nou hadden we ( ik, mijn vriend, zijn ouders, broertje, nichtjes etc.) laatst een feestje.
Bij dat feestje had een jongen de opdracht gekregen om zoveel mogelijk BH’s te verzamelen van de meiden die er rondliepen. Het nichtje van mijn vriend deed daar dus ook aan mee, en toen ze haar BH uittrok zag ik dat die van mij was. Ik heb haar daar dus ook op aangesproken, en ik zou hem weer terugkrijgen (normaal gesproken maakt het mij niet uit als mensen wat van me aanhebben, maar de meeste mensen vragen het eerst. en onderbroeken en BH’s gaan me toch echt iets te ver!). Nou ik heb die BH dus weer teruggekregen, helemaal vies bruin verkleurd! En hij was wit! dus daar heb ik ook wat van gezegd, maar volgens haar lag het aan de wasmachine. Zij wast haar kleding regelmatig bij mijn vriend zijn huis, en als ik dan bij de was kijk zie ik er ook vaak genoeg kleding van mij tussenliggen, en ondergoed. als ik haar dan weer voor de zoveelste keer er op aanspreek ontkent ze het. Maar meestal pak ik het er tussenuit, maar dan gooi ik het zelf weg, het is wel mijn ondergoed, maar als er smerige vlekken inzitten ( zelfs als het uitgewassen is) dan ben ik zo lullig om het er tussen uit te pakken en het weg te gooien, het is tenslotte wel van mij, en ik heb er voor betaald :slightly_smiling_face:

Maar volgens haar ging alles perongelijk, en zat ze nooit in mijn kast te graaien!
Ik had een nieuwe BH gekocht, en er ging een tijdje overheen. Ze kwam niet meer zoveel bij mijn vriend. Toen ze er wel een keer was, heeft ze blijkbaar ook mijn BH meegenomen ( lag nog nieuw in de kast ). Ik had het niet zo snel in de gaten, maar toen ik hem zocht kon ik hem nergens weer vinden!
Dus ik had haar gesmst of zij ‘perongelijk’ mijn BH weer had meegenomen, en dat ik er nu wel een beetje zat van ben. Ze is 18 en geen klein kind meer!. Haar reactie was: ‘Nee? Waarom zou ik? Ik koop mijn eigen BH’s wel, en ik heb er zat! dus waarom beschuldig je me elke keer? Ga een ander vragen ofzo!’
Maar ik geloofde het niet helemaal dus heb haar zusje gesmst, of die toevallig mijn BH gezien heeft bij dr zus. En ik kreeg terug: Ja ik heb hem gevonden ze had hem verstopt maar ik zal hem meenemen.
En ik heb hem weer teruggekregen. Daarna heb ik haar gesmst van: ‘Dankjewel dat je hem toch nog terug hebt gegeven. Kleine moeite!’ Waarop ik terug kreeg: ‘Ik heb dat niet gedaan!! Waar zie je me voor aan ?!’ en nu ontkent ze nogsteeds dat ze zoveel spullen van me afpakt. Gister kwam ik alweer wat van me tegen. En vorige week ook.

Nu zullen jullie wel denken, wat een zeurwijf ben jij zeg! Maar ik houd er gewoon niet van dat mensen dingen van me pakken, zonder te vragen! Zelfs als ze het had gevraagd had ik ook nee gezegd, maargoed. Het kost mij ook allemaal geld, en ik koop mijn spullen niet zodat een ander er in kan lopen …
Ik kan toch niet de heletijd alles in de gaten houden als zij weer bij mijn vriend in huis is ?
Ik ben er een beetje zat van! Ik kan wel spullen mee naar huis nemen, maar dat is eigenlijk geen optie omdat ik er zovaak slaap enzo.

Iemand enig idee wat ik er wel aan kan doen? Want ik ben er echt goed zat van!
En sorry voor het superlange verhaal haha :slightly_smiling_face:

Je kleding niet bij je vriend in de kast bewaren, maar in een opbergdoos ofzo onder zn bed?

Ik zie dat een gesprek met haar niet helpt. Misschien kan je aan je vriend vragen of hij even met haar wil praten? En anders een slot op zijn kamer? Moet hij het wel mee eens zijn natuurlijk.

Ik vind trouwens niet dat je zeurt hoor, ik zou deze situatie ook niet prettig vinden!

Ik vind het niet normaal dat zij zomaar jou ondergoed pakt en ‘leent’. En ik vind het ook vies eerlijk gezegd… Ik zou je spullen daar weg halen en per dag wat meenemen, want ze blijft doorgaan… En ik zou haar proberen te betrappen als ze je spullen wilt pakken! Kan ze ook niet ontkennen dat ze hem niet me wilde nemen…

Offff kan je het niet in een koffer doen met een slot erop hahaha.

Ja dat kan ik wel is vragen of hij met haar wil gaan praten! want ik ben dr zooo flauw van he. Net of het de normaalste zaak van de wereld is van ‘Goh, laat ik maar is in die kast neuzen, misschien heeft zij ook nog wel iets wat ik leuk vind!’

Het moet toch een keer in de was? @ reacties hierboven

Je bent helemaal geen zeurwijf! zij jat van jou en dat kan gewoon niet.
Ik zou naar haar ouders gaan. dit is niet echt normaal.

Begrijpelijk. Ik kan er ook niet tegen als anderen zomaar iets van mij pakken. Als je vriendje geen slot op zijn kamer wilt of een van de andere mogelijkheden die hier genoemd zijn niet mogelijk zijn zou ik ze toch mee naar huis meenemen. BH’s zijn duur en ik neem aan dat je die allemaal zelf moet betalen, het is misschien niet handig maar wel het beste.

Haar ouders zijn er een keer achtergekomen, en die werden ook heel kwaad enzo op dr. Maar dat was het ook. Maar ik weet gewoon zeker dat ze nog veel meer heeft! want ik ben deze week al weer 2 dingen tegengekomen …

Ja daar zit ik ook al aan te denken, maar mijn vriend die snapt dat niet.
En waarom dat weet ik niet, waarschijnlijk omdat ik in zijn kamer meer rechten heb dan zijn nichtje. Maar het is zo’n kast met ritsjes. Dus ik kan misschien wel proberen om die ritsjes aan elkaar te krijgen ofzo, en daar een slotje aan hangen ?
Maar ik weet zo echt niet wat ik t beste kan doen, want luisteren doet ze toch niet …

Ik vind het heel vreemd van zijn nichtje hoor en ook onhygiënisch. Ik zou haar nogmaals aanspreken met je vriend erbij zodat hij er ook wat van zegt. Ik vind niet dat je zeurt hoor.

Ik vind helemaal niet dat je zeurt hoor. Het zou mij ook zo irriteren. Mijn zusje deed dat vroeger ook altijd, dan irriteerde het me al. Laat staan iemand die 18 is die niet eens iets met jou te maken heeft.

Persoonlijk zou ik nu gaan voor ergens anders bij je vriend je spullen opbergen en de was gewoon zelf mee naar huis nemen. Je hebt nu al een paar keer geprobeerd haar erop aan te spreken en daar reageert ze niet op dus ik denk dat je daarom het beter in bijvoorbeeld een tas onder het bed moet doen.

Ja dat kan ik wel gaan doen ja.
Ze heeft zelfs de parfum van de vriendin van zijn broertje opgemaakt. Die was er ook al goed flauw van, vooral omdat ze er alleen op zaterdag is, en als ze er dan is, dat er ook nog tussen haar spullen geneust zijn … Maar het is idd hardstikke vies wat ze doet. Want straks had ik schimmel ofzo ( haha niet dat ik dat heb, maar t had bijvoorbeeld wel gekunt) en dan loopt zijn in die onderbroeken rond.

Ik zei al tegen mijn vriend voor de grap van. Ja ik sta op t punt om overal naamkaartjes in te naaien haha …
Maar zo grappig vind ik t niet eigenlijk :slightly_smiling_face:

Misschien is met je vriend, zijn broertje, de vriendin van je broertje, en de nicht van je vriend is rond de tafel gaan zitten? Eventueel met ouders?

vreemd dat dat nichtje ook in zijn kast kijkt trouwens. ik ga ik niet in de kast van mn neef rommelen?

Ik zou even flink boos op d’r worden en haar laten merken dat dit geen manieren zijn. Als aardig zijn niet helpt, dan maar op een andere manier.

Nee dat doet ze ook niet. Ik heb een kast, naast de kast van mijn vriend haha. Beetje ingewikkeld. Maar hij heeft dus 2 kasten op zijn kamer, eentje voor zijn spullen, en een voor de mijne.
Daarom vind ik t ook zo lullig als ik zeg dat ik alles meeneem naar huis. Omdat die kast er speciaal voor mij staat …

Wat is dat toch de laatste tijd dat iedereen BH’s van elkaar steelt :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ontopic: Ik zou idd gewoon je spullen elke keer meenemen, er zit niks anders op aangezien ze niet lijkt te luisteren. Ik vind het echt wel héél raar van haar overigens.

Zet een soort merkje op je kleren? Een heel klein stipje, of figuurtje ergens op je shirts waar het niet op valt? Ik, mn moeder en mijn zus hebben alle drie de zelfde witte hemdjes, en de mijne raak ik altijd kwijt. En dan hebben hun die, of andersom. Dus ik heb al die hemdjes gemerkt zegmaar. Zodat die niet na 2 keer wassen ineens bij een van hun in de kast ligt. Het is niet dat ik vies van ze ben, maar het is idd irritant als je steeds alles kwijt raakt.