Hét navelpiercing topic

Praat hier over je navelpiercing,
deed het pijn,
waar heb je 'm laten zetten en wanneer,
show er een foto van,
én wees er trots op!

Navelpiercings zijn zo standaard, bah.

Het schijnt niet zoveel pijn te doen, knijp maar eens hard in dat velletje bij je navel.

Aha. Dus piercings zijn pas leuk als ze veel pijn doen? XD

Ik heb een navelpiercing.
Alweer zo’n 5 jaar denk ik, hier in Bergen op Zoom laten zetten maar die is alweer een tijdje weg.
Het laten zetten deed niet echt pijn, fijn is anders maar voor je het weet zittie er al in =)
Heb geen foto…

Als je in de buurt van Breda woont zou ik piercings laten zetten bij Body MX.
Zijn allemaal mensen met een geneeskundige opleiding enzo!

Ik vond het echt geen pyn doen, ik voelde het amper.
Ik heb hem nu 4 jaar.

ik heb hem nu sinds dinsdag, vond het ook geen pijn doen
het is alleen ff schrikken.
foto’s zouden leuk zyn;d

ik weet nou trouwens niet of je WEL of NIET in bad mag?

Ik heb een normale navelpiercing, en eentje door dat onderste velletje &dat deed wel een beetje pijn! Normale navelpiercing voel je eigenlijk niks van.

Om eerlijk te zijn vind ik een navelpiercing vrij ordinair. Het hangt er natuurlijk vanaf wie het heeft, maar het zijn meestal wel dezelfde types zegmaar.

ja aan de ene kant heb je gelijk ja, maar ja waarom dezelfde types het hebben is denk ik gewoon toeval.
ik ben er zelf onwijs blij mee, maar niemand ziet 'm.
ik draag nooit korte dingen of iets weetje, dus het is meer voor mezelf

ik vraag’t nog een keer haha, mag je nou wel of niet in bad als je hem net 2/3 dagen hebt?

?? wel of niet in bad, ik wil zo graag in bad zometeen dus… :stuck_out_tongue:

Ik heb hem nu een maand , en ik ging in bad na 1 dag al :stuck_out_tongue:
gewoon goed ontsmetten achter je bad :wink:
x

Haha, ik ben dus absoluut niet een typisch navelpiercing meisje, meeste piercings vind ik zelf spuuglelijk… maar ik dacht er eens een keertje hardop over na waar mijn ouders bijwaren (“heel misschien… ooit…”) en voor de volgende Sinterklaas kreeg ik een tegoedbon om een piercing te laten zetten :’) Dus toen heb ik het maar gedaan.

Ik heb én een hele lage pijngrens én een reusachtige naaldenfobie, dus bij mij deed het eringaan van de naald pijn (en toen keek ze weg en ik zag niet wat ze deed, dus ik dacht ‘is het al klaar?’ en ik keek naar beneden en dat is NIET aan te raden als die naald er nog in zit) en een vriendin had verteld dat het eringaan van de piercing geen pijn deed, dus ik lag daar van lalala en toen deed dat dus het meest pijn xD En toen gilde ik wel even van verrassing en viel een vriendin die mee was bijna flauw xD

Maar goed, daarna heb ik er een pleister overheen gedaan en ben ik spijkerbroeken gaan kopen, helemaal geen last van gehad, nooit ontstoken geweest (één keer was het een beetje rood, maar dan gewoon wat zeezout oplossen in gekookt water en even op je piercing geven)… ik vond zelf vloeibare antibacteriele handzeep het handigst om mee schoon te maken :slightly_smiling_face:

ik heb er geen.
uhm
langleven google.
op bel die mensen waar je m hebt laten zetten.
heb je geen ding gekregen met wat je wel en niet mag?

Nou ik denk dat je er opzich wel mee in bad kunt, maar ik zou voor de zekerheid niet allerlei troep erin gooien (lees badschuim, badzout etc.)
en goed schoonmaken wanneer je eruit komt!

je mag de eerste 6 weken niet in bad. (:

navelpiercing kan inderdaad wel heel ordi staan, maar 't ligt er wel aan wie hem heeft. ik heb er ook 1 en ik vind zelf dat het niet ordinair staat hoor.

jawel, in bad mag je wel hoor! daar zit geen chloor in ofzo.
ik ben iniedergeval wel gewoon geweest toen ik hem pas had en er gebeurde niks .

maaaar, ik heb m’n navelpiercing nu 2.5 jaar ongeveer & ben er blij mee :slightly_smiling_face:
‘k heb hem hier in dordrecht laten schieten & het deed geen pijn, iniedergeval m’n vader leed me af en voor ik het wist zattie erin :’)’
hij is nognooit ontstoken geweest & ik maakte hem altijd schoon met groene unicura zeep, dat vind ik zelf veeeel beter als alcohol ofzo!

Foto :
http://img7.imageshack.us/img7/143/picture0007a.jpg

(let niet op m’n broek, k zit in m’n pyjama wantik ben ziek :grinning_face_with_smiling_eyes: )

ik heb mijn navelpiercing sinds 2 januari, het deed alleen ff pijn toen die naald er door heen ging en het was zo gebeurd, ik heb em bij body design in mijdrecht laten schieten.

foto:

http://img14.imageshack.us/img14/246/p0301090002.th.jpg

ik kreeg wel een blaadje met wat wel en niet mocht maar niks over het in bad gaan, daarom vroeg ik het maar.
mooie buik en navelpiercing trouwens, i’m jealous ^^