Het nagellak topic

Er bestaat vast al zoiets, maar ik hoop op een overzichtelijk topic over nagellak merken, waar je het kunt kopen, hoe duur ze zijn, misschien wat swatches etc.

Zelf doe ik aan konad nail art. Heb echt een nieuwe verslaving en ben altijd op zoek naar nagellak. Ik ben erg fan van goedkope maar leuke nagellakjes van gangbare kwaliteit. Heb hier alvast een begin van een lijstje van goede nagellakjes!

Catrice ¤2,49 te koop bij kruidvat
Essence ¤1,29 te koop bij kruidvat
HEMA ¤2,50
Claire’s ¤1,49
Miss Helen ¤2,50
Miss Sporty ¤2,00

Ik hoop dat de prijzen kloppen, heb er een paar van internet. Verder ben ik op zoek naar nagel wieltjes voor swatches. Zelf heb ik ze op ebay wel gevonden, maar dat kan alleen via paypal of creditcard. Weet iemand waar ik ze anders kan krijgen? Het liefste in een winkel want ben niet zo’n fan van webshops etc.
Ook vraag ik me af of de nagellakjes van Safari in Nederland zijn te krijgen. Ook die heb ik alleen via het internet gevonden.

Plaats hier alles wat interessant is over nagellakjes, of vragen etc. :slightly_smiling_face:

Essence heeft ook nagellak dat ¤1,79 kost, voor zo ver ik weet.
En verder, als je een keer in Duitsland bent, ga dan de DM in en kijk eens bij het merk P2. Hun nagellak kost ¤1,55 per stuk, en is echt de moeite waard. Ook vooral het verzorgingsgedeelte. Ik raad je de 8 in 1 Nagellak aan.

Ja essence heeft inderdaad ook andere nagellak, ik had het over de colour&go collectie. Dat is volgens mij hun grootste collectie. De xxxl shine collectie is bijvoorbeeld ¤1,59. Had het er even bij moeten vermelden ^^ maar evengoed goedkoop.

Ik heb inderdaad meer gelezen over het merk P2. Ik ben nooit in Duitsland, maar stel dat… dan ga ik zeker kijken!
Zijn er in Spanje eigenlijk veel goedkope nagellakjes? Weet iemand dat? Ga ik volgende week heen =D wil graag mn collectie uitbreiden, heb nu 29 potjes hihi

haha ik heb echt tegen de 100 nagellakjes. Nail-art verslaafd :grinning:

NYC
volgens mij 2,35 en een goede structuur

safari nagellak is soms te koop op de markt

hmmm ik ben zelf nogal een nail-aholic lol ik heb ook een blog, en de lakjes van China Glaze zijn toch echt mijn favoriet. ze zijn wat duurder maar het 3dubbel waard!

Denk niet op de kleine marktjes waar ik woon :stuck_out_tongue: Maar mocht ik in a’dam ofzo zijn, ga ik daar even naar kijken

@ purrrpolish de lakjes van China Glaze zijn idd heeeel mooi, maar voor mij iets te duur. Ik koop ook al heel wat konad plaatjes hahaha. Met de goedkope lakjes lukt het gelukkig ook om iets moois te creëren maar China Glaze blijft wel op het verlanglijstje =D

Heeft er iemand leuke swatches? =D Kan binnenkort wel wat van mij posten

Safari is ook goed, vind ik =)

Ik wil nagel wieltjes =(

Gebruikt er hier iemand van die nail art penselen? Zoja, kan je die ook met normale nagellak gebruiken?

Ik wil ook nagel wieltjes, op marktplaats staan er die hele goedkoop zijn. Ik heb meer dan 100 nagellakjes, ik ben echt verslaafd

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/het-nagellaktopic-75905.-20.html