Pas geleden had ik een topic gemaakt over een jongen die ik leerde kennen via een vereniging.
Bij de vereniging kreeg ik de indruk dat hij me wel aardig vond en dat was wederzijds.
Sinds kort kom ik niet meer bij de vereniging en heb toen via mail contact met hem gezocht, hij mailde terug dat hij het jammer vond dat ik niet meer kwam en spraken nog even door.
Inmiddels heb ik hem op msn.
Het laatste gesprek op msn dat ik met hem had was gezellig.
Daarna zijn we beide vaak genoeg online geweest maar geen van beide begint dan een gesprek.
Laatst ben ik al begonnen met 't gesprek en dus vertik ik het nu om dat weer te doen.
Ik sta er zelf wel achter om niet te beginnen maar het komt voornamelijk omdat iemand mij dit heeft geadviseerd.
(Eerst wilde ik nog wel één keer beginnen en het vanaf dan aan hem overlaten)
Zodra ik nl. weer zou beginnen en moeite zou doen, zet ik mezelf op een presenteerblaadje, het komt dan alleen van mijn kant.
Want inderdaad, hij kan net zo goed een gesprek beginnen, als hij genoeg interesse heeft. Hij heeft nu tenslotte m’n msn.
Maar het zou ook kunnen dat hij om één of andere reden niet durft te beginnen of juist wacht totdat ik begin.
Helaas kan ik niet weten wat hij denkt maar het moet gewoon van twee kanten komen.
Soms als ik het hierover heb, heb ik het gevoel dat ik van een mug een olifant maak.
Want ik kan me voorstellen dat er wordt gedacht “Wat maakt het nou uit wie er begint?”
Maar ik denk dat dat aardig uitmaakt.
Het laat toch zien hoeveel interesse je in de ander hebt?
(Hij zei me laatst wel dat we samen moeten gaan sporten maar ik weet niet hoe serieus hij dat meende. Hoe dan ook hoor ik niks van hem.)
Hoe denken jullie hierover?
Jammer dat er geen manier is om hem te laten beginnen, als er wel een manier is, hoor ik het graag. (: