Het Modepolitie 2.0-topic

Omdat ik nog nergens een topic kon vinden over het programma Modepolitie 2.0: here it is!

Voor wie dit programma niet kent: Modepolitie 2.0 is een programma waarin de twee presentatoren Thijs Willekes (beauty) en Manon Meijers (fashion) op zoek gaan naar mensen die enorme misstappen wat betreft mode begaan en die mensen vervolgens om gaan ‘toveren’ tot een persoon die er echt mag zijn: mooie kleding, mooi haar en eventueel mooie make-up.

Elke week wordt er in de Modepolitie 2.0 gewerkt volgens een bepaalde trend (deze mogen hier zeker geplaatst worden zodat hierop teruggekeken kan worden als iemand het een week heeft gemist!): deze week was de trend om een sportief kledingstuk te combineren met iets classy’s.

Wissel in dit topic je mening uit over verschillende rehabs, plaats de trends van de week, plaats eventuele eigen kledingstukken die passen in de trends van de Modepolitie 2.0! Dit topic ben ik gestart aangezien de Modepolitie 2.0 een grote bron van inspiratie voor me kan zijn en ik dit graag met jullie zou willen delen. Zo ben je op de hoogte van de laatste trends!

De trend van de Modepolitie van afgelopen zondag was: het combineren van één sportief item (bijvoorbeeld: een sportjack) met een classy outfit (bijvoorbeeld: hakken, jurkje of nette broek).

Wat vinden jullie van deze trend?