Het ''mijn-ex-is-een-loser-topic''

Jeej, voor mensen die er nadat het uitging ook achter kwamen dat hun ex eigenlijk een enorme loser is en zich afvragen wat ze OOIT in hem gezien hebben!
zelf heb ik er ook ervaring mee, ik snap echt niet wat ik ooit in hem gezien heb, achteraf gezien erger ik me nog steeds aan alles wat hij deed/zei en hij is compleet karakterloos en seksistisch en een enorme liegende klootzak.
Zo dat moest er ff uit :slightly_smiling_face:
Nog meer lotgenoten die spijt hebben van dat ze ooit wat zijn begonnen met bepaalde mensen? =)

Geen spijt, zoiets is een leer proces. Zo kom je erachter wat je WEL wilt.

Maar ja het was wel een loser, jemig :'3

Ja das waar, ik weet nu wat ik wel en niet wil, maar heb er toch spijt van >.<

ik leef in perfectie, middelvinger omhoog als ik me ex zie :grinning_face_with_smiling_eyes:

haha :wink:
nja, heb best wel spijt, want hij gebruikte me :confused:

haha mijn exen waren allemaal losrs, en gaan nu met de meeste irritante en lelijke wijven en ik steek mn middelvinger niet uit maar lach en laat ze weten dat ze me eigelijk missen (:

inderdaad.
kom ik nu achter.
en ook nogal players, zag ik toen ook al. Krabbelde ik met ze & nog 10.000 andere meisjes maargoed.

Ik sluit me aan :grinning_face_with_smiling_eyes:

Jeej join the club, de mijne gebruikte me ook

mijn ‘ex’ was super kinderachtig
ook gaf hij me het gevoel in de tijd dat we bezig waren dat het serieus iets was, toen ging het op een laffe manier uit, en anderhalfjaar later zei die dat er nooit iets serieus tussen ons was.
hoezo fucking gelogen !

middelvinger omhoog inderdaad!
gister ook, verjaardag van een vriendin,
haar broer is mijn ex. is die een beetje aangeschoten/dronken,
gaat ie me proberen te zoenen, waar mijn vriendje by staat.
hoezo een lozer. :L

ik snap idd niet wat ik ooit in hem zag (:
Maar oké, laten we het positief bekijken: we 've learned our lesson ^^

hahaha ik vond P leuk, maar hij mij niet. maar ik deed er natuurlijk alles aan om er voor te zorgen dat hij me ook zag staan… maar hij was juist heel gemeen en alles. & nu, 2 jaar later vind hij mij leuk :’) maar ik hem állang niet meer dus nu doet hij sn best x’) ! maarja, dat vind ik dus best grappig.

Mijn ex is echt de állergrootste loser. Hij ging in de tijd dat hij met mij liep (9 maand ongeveer) 2 x vreemd, laatste x ging het ook uit, want dat was met zijn ex. En nu loopt ie weer met zijn ex en is ie alweer 2x vreemd gegaan, dus 4 x vreemdgaan in een half jaar, LOSER!

Mijn ex is ook zo’n enorme loser, had hij me vorig jaar gevraagd voor het valentijnsgala, smste hij een uur van tevoren: “sorry ik kan niet, de vriend waarmee ik naar het gala zou gaan moet morgenochtend werken”-.-

Had ik hem nog 1 kans gegeven en we zouden gaan zwemmen. Smst hij om 1 uur 's middags, terwijl hij er al om 11 uur 's ochtends zou zijn: “ja sorry, ik kan niet komen ik heb buikpijn” (f*ck, ik was op dat moment ongesteld en had ook buikpijn)

En toen had ik 2 maanden geen contact meer met hem en zat ik in Londen, smst hij: “Heey, lang niet gesproken, ik verveel me. Alles goed? Wil je nooit meer kwijt (blabla)”. En nu date hij met zo ongeveer al mijn buurmeisjes :’)

Ja, hij’s echt een vreselijke loser oO.

bedoel je seksistisch of pervers?

Mijn ex is de grootste schat op aarde. :’)

hahah mijn ex is echt echt echt een lozer
ik snap echt niet wat ik toen in hem zag
maar ik heb er idd wel van geleerd, want mijn huidige vriend is echt 100000x beter! :smiling_face_with_three_hearts:

hij maakte de hele tijd dubbelzinnige opmerkingen en wilde vanalles van me waar ik eigenlijk nog niet aan toe was…

jaaa, mijne ook, hij gebruikte me alleen om te zoenen, en was echt een enorme player, maar ik gebruikte hem net zo hard; ik wou ontgroend worden :stuck_out_tongue: