Het Mickey en Minnie Mouse topic!

[i]Haai!

Ik ben (samen met mijn moeder) echt helemaal weg van Mickey en Minnie mouse.
Ze zijn zo leuk! Ik vind Disneyland ook altijd leuk om naar toe te gaan daarom!
Maar, daarvoor is het Disneyland Parijs topic. Maar dit is het Mickey en Minnie Mouse topic!
Wat heb jij allemaal van hun?

Ik weet van mijzelf dat ik voor 5 december nike’s krijg waar Mickey opstaat. Het zijn deze:

http://s2.thisnext.com/media/largest_dimension/24A9F521.jpg

Ik ben er echt helemaal verliefd op!
Andere kunnen het misschien kinderachtig vinden, maar ik vind ze super leuk!
Ik moet alleen nog kiezen of ik ze voor basketbal en gym ga gebruiken, want daar zit ik op, of voor gewoon naar school enzo. Ik denk dat ik ze voor naar school ga dragen. Ben echt verliefd op deze schoenen.

Thuis hebben wij op de bank van de H&M ook nog kussens, en ik heb zelf nog een kauwgomballen apparaat.

Wie is er nog meer zo’n fan van Mickey Mouse, en wat hebben jullie?

Sorry als zo’n topic al bestaat, dan mag deze verwijderd worden. [/i]

Ik heb wel wat dingetjes zoals een pyjama, kussentjes, spaarpot :slightly_smiling_face:
Ze zijn schattig <3

Ja die heb ik ook! De standaard dingen zegmaar haha!

Weten jullie ook nog leuke winkeltjes waar je dingen van Mickey en Minnie Mouse kan kopen?

Kan dit niet gewoon in het Algemene disney topic dan? ;p

Vind ik niet, maar jij mag dat wel vinden. Mickey Mouse is iets aparts! Het hoort bij Disney, dat wel ja, maar ik vind dat Mickey een eigen topic verdiend.

Oké

Dan kunnen we voor elk Disney Character wel een apart topic aan gaan maken en daar wordt het alleen maar onoverzichtelijk van. En net zoals mijn voorgangers zie ik niet in waarom Mickey en Minnie niet in het algemene Disney topic kunnen.

Ja hoor, hier wordt een onschuldig topic weer verpest door dat gezeik over algemene topics. Als 1 iemand het zegt is de boodschap al wel duidelijk hoor!

Inderdaad. Mja, het is ook zo dat elke celeb z’n aparte topic krijgt (wat natuurlijk ook nergens op slaat vind ik :'D).

Ik ben vooral helemaal gek van Mickey Mouse.
Dat neemt echt niet weg dat er naast het Algemeen Disneyland Parijs topic, ook gewoon een algemeen Disney topic is voor het overig.
http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-disney-topic-voor-alle-disneylovers-179032.0.html
Het is dus niet nodig om speciaal voor Mickey en Minnie een topic aan te maken.
Volgende keer graag eerst even de zoekfunctie gebruiken.

En ik vind van niet :grinning: .

En waarom verdient Mickey zijn eigen topic? Waarom is Mickey Mouse apart?
Omdat hij het allereerste figuur was dat gecreëerd is door Walter Elias Disney?
Want dat is namelijk niet zo, dat was Oswald the Lucky Rabbit.

Gooo Nikki ! <3

:metal:

Dit ja.

Dit kan, zoals meerdere keren gezegd, prima in het algemene disneytopic.