Het merk 'essence' tegen puistjes?

Ik gebruik het zelf wel heel veel, ook de foundashion en poeder en ik vind dat het prima werkt. Wat gebruiken jullie van dat merk en vinden jullie ervan?

Ik heb alleen de poeder, omdat ik niet weet wat ik van de rest kan verwachten… Ik vind opzich dat het wel werkt, je kijgt niet meer puistjes maar ook niet drastisch veel minder. Het verstopt je poriën iig niet.

essence is tog een goedkoper merk , niet?
daar ben ik wat voorzichtiger mee als het gaat om poriën.
het kan bij sommige wel geen effect hebben op de huid maar ik met m’n gevoelig huidje investeer liever in iets duurders.

Ik heb de vloeibare foundation, de mousse foundation en de poeder en ik moet zeggen dat ik het wel goede producten vind!

Ik heb er over nagedacht foundation van dat merk te kopen om eens foundation te proberen.
Het is niet duur, dus niet echt weggegooid geld, maar heb er verder geen ervaring mee dus.

de spray is echt heel goed, de puistjes verminderen wel. ik spuit elke avond. aanrader :wink:

droogt hij erg uit? ik zou hem willen proberen voor mijn rug maar ik heb al eerder droge huid van mijzelf dusjah! (oh en maakt hij vlekken op kleren?)

Ik gebruik concealer van Essence en ik vind er niks mis mee. Ik hoef niet veel te verbergen ofzo, maar voor op mijn wallen en soms een pukkeltje is het perfect.

ja, ik vind het ook een erg fijn merk. Ook de tonic is erg fijn om later de foundashion er weer af te halen. Met de spray heb ik geen ervaring, is dat erg handig?