Het meisje op de blauwe fiets.

hey dit is mijn eerste verhaal dus verwacht niet dat het geweldig is.
Ik sta open voor tips. Veel lees plezier!!! :grinning:

Shit is het al zo laat?! Ik moet over een half uur op school zijn! Snel doe ik een spijkerbroek aan met een simpel rood shirt,kam mijn haar doe make-up op en pak mijn tas in. Waar is mijn engels boek?! O daar is ie gelukkig. Snel pak in mijn tas verder in en ren naar beneden. Ey een smsje van sanne mijn beste vriendin hey fiets je mee? 8 uur bij de oversteekplaats. Yes! sms ik terug.
10 minuten later zit ik op de fiets naar de plek waar we afgesproken hebben. Sanne staat er nog niet dat is raar meestal staat ze er al?
5 minuten later is ze nog niet… Ik besluit om haar een smsje te sturen hey waar blijf je?! 3minuten later nog geen antwoord ik besluit om vast te gaan…
Op school zie ik kinderen uit mijn klas staan, ik loop naar ze toe. Weten jullie waar Sanne is? We hadden afgesproken bij de oversteekplaats om 8uur maar ze kwam maar niet? Dat is vreemd jullie zijn altijd samen zegt Nick de jongen die ik leuk vind. Ja weet ik daarom vind ik het zo vreemd zegt ik. Misschien is ze aangereden ofzo zegt Amber. Ik moet er niet aan denken dat ze is aangereden…
De bel gaat we lopen naar het lokaal we hebben engels en daarna mentor uur.
We lopen de klas in maar Sanne zit ook niet op haar plek. Toch ga ik zitten. De tweede bel gaat en ze is er nog niet, ik steek mijn hand op. Lisa zeg het maar zegt meneer kok. Waar is Sanne? Vraag ik. Ik heb geen afmelding gehad van Sanne misschien komt ze zo? Zegt hij.
De bel gaat, de les is afgelopen, we lopen naar 107 daar hebben we mentor uur van mevrouw Schilder.
We gaan het vandaag hebben over mishandeling zegt mevrouw Schilder. En op dat moment komt Sanne binnen met een blauw oog en een bloedende lip…

Tip: Als iemand iets zegt, dan zet je dat meestal tussen haakjes bijv. "He liefje, gaat alles goed?" Vroeg Robin. - Dat is beter dan en makkelijker te lezen :slightly_smiling_face:
Ook letten op punt, komma’s, uitroeptekens ect. en hoofdletters. x

oke ik zal erop letten.
Ik heb nog geen schrijf ervaring enzo…

Leuk verhaal

inderdaad even de tekens gaan aanpassen want zo leest het erg vervelend
en niet te snel schrijven want zo lijkt het heel haastig neergezet.

Beter nadenken over zinnen die je neerzet.

De bel gaat, de les is afgelopen, we lopen naar 107 daar hebben we mentor uur van mevrouw Schilder.

Je kan deze zin ook langer maken zonder, elke keer, die komma’s, neer te zetten.
De bel gaat en de les is afgelopen. We lopen naar lokaal 107 want we hebben een mentoruur van mevrouw Schilder.

En het is goed om jezelf af te vragen welke informatie je wil geven.
'De bel gaat, de les is afgelopen’ > Je verteld eigenlijk 2 dezelfde dingen
'we lopen naar lokaal 107 > is het interessant naar welk lokaal ze precies gaan?

Misschien kan je beter, eerst even oefenen met het schrijven van verhalen/teksten en dan als het goed is, qua grammatica, haakjes, spelling, zinnen ect. plaatsen.
Want nu krijg je veel kritiek en het lees niet echt fijn, als er veel foutjes in staan.

Ik ben dislecties (ik weet niet echt of je het zo schrijft) dus ik ben niet goed in taal.
Ik doe mijn best…

Oh, sorry!! ^ Dat wist ik niet x

Mensen die dit verhaal af willen hebben dat gaat lang duren want ik ga eerst alles opschrijven in en dat duurt nog wel een tijdje… :flushed: SORRY!!!