het meisje in de spiegel

Kim wordt wakker van de wekker. Het is al 7 uur en vandaag gaat ze naar haar nieuwe school. Ze is best wel zenuwachtig, maar toch heeft ze er heel veel zin in.

Mam waar ligt mijn tas? vraagt kimberly. Naast de trap lieverd. Kim pakt haar fiets en gaat zo naar school. Dan komt ze aan. Wat een grote school denkt Kim en ze loopt naar binnen.

Dan gaat de bel en ze kijkt haastig op haar rooster waar ze moet zijn. Lokaal A23 daar moet je zijn. Snel gaat ze naar het lokaal.

Ze loopt in het lokaal en gaat zitten op een stoel. Er zitten vet veel mooie meisjes in haar klas. Is zij wel mooi vraagt ze zich af. Ze schrijft zenuwachtig iets in haar schrift.

Dan hoort ze gefluister van een groepje meisjes. Ze kijken naar haar en één van de meisjes zegt: vinden jullie dat ook geen lelijk meisje. Dan hoort ze gelach. Wat nu denkt ze?

Kleine slordigheden (zei ipv zij, Kimberly met een kleine letter) zitten erin. Ook gaat het verhaal veel te snel en ontbreken er leestekens. Let op dat je niet de cliché kant op gaat van populair zijn op school, leuke jongen ontmoeten, foute vrienden etc.

Ik zou nog even oefenen, ga meer in op het verhaal. Details, rek het uit, maak het spannend.

oke bedankt

Het is een begin, maar inderdaad zitten er geen leestekens aan en soms dacht ik van zegt iemand het nou of wordt het gedaan. Maar gewoon nog even oefenen,.

ja, het is is handig als je aan geeft wat dialoog is en niet d.m.v. leestekens. en inderdaad het gaat wel erg snel. Ook is het erg cliché
kijk anders even in een paar boeken om te kijken hoe schrijvers hun verhalen schrijven…

het verhaal gaat eigenlijk best te snel :’) misschien wat meer details…?

Je gebruikt vaak ‘dan’ maar het verhaal ziet er leuk uit (:

Let op de spelling!
`Is zei wel mooi`! Dat moet worden: " Is zij wel mooi "

En veel meer lees tekens gebruiken, ook wat minder op enter drukken tussen door.

xx

Zoals gezegd is leestekens en spelling. Maar je zou ook minder alinea’s kunnen gebruiken. Je slaat veel regels over. En probeer het een doorlopend verhaal te maken dit zijn meer korte zinnentjes. Kortom, veel oefenen (: