Heey, Ik heb hier al wel eens eerder een verhaal gepost. Alleen heb ik dat niet afgeschreven, omdat ik echt geen idee had waar ik verder moest. Alleen nu heb ik een groot deel herschreven en eigenlijk een compleet verhaal bedacht.
Dus ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden en/of tips hebben
Proloog
Ik voelde de grond onder mijn voeten verdwijnen en ik voelde een last van mijn schouders vallen. Met opgeheven hoofd keek ik naar boven, naar de zwarte lucht vol met haar prachtige schitterende sterren die steeds dichterbij kwamen. Een vreemd gevoel bekroop mij, alsof ik hier thuishoorde. Ik keek achter me, ook al was het mij geleerd om nooit terug te kijken. Ik zag de wereld kleiner worden, alles was zoveel mooier van een afstand. De wereld leek zo’n vredige plek, zo mooi, zonder haat. Was de wereld maar zo. Het voelde goed de aarde te verlaten. Ik had me er nooit thuis gevoeld. Even later was de aarde uit mijn zicht en zag ik alleen maar de prachtige sterren en kleuren. Mijn oogleden sloten zich en voordat ik het wist zat ik rechtop in mijn bed. Wakker. Mijn klok gaf aan dat het half 7 was. Snel gooide ik mijn lichaam weer op het matras en trok mijn deken tegen mijn gezicht. Wat een heerlijke droom.
beetje vaag nog, I know. Maar als jullie meer willen zal ik vanmiddag nog wel een stukje posten ^^