het meest traumatische wat je ooit hebt gezien.

@ hierboven
dat lijkt me echt ranzig

broertje van een ex-collega is een aantal jaren geleden bij mij onder de trein gesprongen en naast mijn raampje beland. Heeft daar anderhalf uur gelegen voordat hij werd afgeschermd. Hij lag helemaal in stukken :S Geen prettig gezicht kan ik je vertellen.

idd ja, dusty the cat. iel, nog een wonder dat hij nog leeft!

M’n buren die sex hebben gehad in de tuin x[ (niet goed voor je ogen)
Toen we in duitsland in een file stonden, reden we langs een auto die omgekieperd was, lag er een dooie jongen in, dat krijg ik nooit meer van mijn netvlies en ook het liedje wat er toen op de radio was.

dode mensen lijken mij eigenlijk nog het engste om te zien :x

Aawh, wat erg :frowning_face:

^idd ja.

dusty the cat, heb ik nog nooit van gehoord, misschien moet k daar nog blij mee zijn ook :’]
Maar hoe zielig :expressionless:
dat ie werd mishandelt

Zon kind die sprong van iets af op stenen en toen lag hij in het ziekenhuis en viel z’n hoofd uitelkaar en nou het hong er allemaal maar bij zoek maar op google guy jumped splitted head. Echt ielll

Ik zou dat echt bij dat kind aan doen. Ik vind het wel knap dat dusty nog leeft dan. Ik geef me katten wel een een tik op hun neus als ze iets stouts doen zoals eten stelen. En dan voel ik me al schuldig

idd, en ik was 7.
Dus dat is nog wat.
Als je de films ziet dan denk mwah, een beetje overdreven.
Maar dan heb je het zelf gezien, en dan denk je daar zo vaak aan terug… brrr.
Maar laatst had ik ook iemand dood zien liggen (vraag me niet waar en hoe) maar, ik schrok me kapot, en daarna … ja was het gewoon.
Alsof je het elke dag meemaakt, een dooie op de stoep.

Maarja het blijft niet fijn.

een filmpje van een paar jongens die een hondje van een hoge brug afgooien, zo zielig :frowning_face:.

Een man, die midden op straat een hartaanval kreeg.
Mijn vader ging ernaartoe om te reanimeren/helpen, uiteindelijk ambulance erbij, werd hij gedefibrilleerd
Echt onwijs kut om te zien in het echt…

^^dat

Ik was aan het fietsen naar school & opeens ligt daar voor my een man in een plas bloed & ziekenwagen die myn richting op kwamen. Heel eng. De man was dood ;x

Een keer zat in de trein naar Den Haag. En toen reden we over een kruising en iemand sprong daar voor de trein. Die kwam pas tot stilstand toen die persoon onder onze coupé lag. En de mensen die naar buiten keken zagen een arm en er lag overal bloed op het asfalt. Ik heb zelf niet gekeken, durfde niet, maar ik zat zo helemaal verstijfd van schrik. We stonden ook midden op die kruising stil, en uit de auto’s van de eerste rij kwamen allemaal mensen uitstappen en die huilden heel hard, want die hadden die persoon er onder zien komen.
Ik was het hele weekend zo geschrokken dat ik er heel stil van was.

Bahh, dat ga ik echt niet opzoeken…

Ik denk dat dat was toen ik in de tram stond, en er op het laatste moment een stomme toerist overstak. Die tram reed tegen die gast aan, moest volop op de rem. Gelukkig was er niks super enstigs met die toerist though… Alleen een wond op zn hoofd, maar niks ergs ofzo. Die tramchauffeur heeft waarschijnlijk een levenslange trauma.

JERRY TRAINOR DIE EEN ANDER VERSIERT! :zipper_mouth_face:

Ik woon tegenover 4 torenflats van 10 verdiepingen hoog hier springen regelmatig wel eens mensen vanaf.
Ik heb het gelukkig nooit van dicht bij gezien maar gister wou weer iemand het doen gelukkig hebben ze die man/vrouw op tijd tegen kunnen houden.
Heb het wel eens van veraf gezien en het was toen al bedekt maar toch blijft het me bij.

Ik loop er zelf altijd met de hond dus ik ben altijd bang dat er opeens iemand naast me neervalt…