Het meest genante wat je ooit hebt meegemaakt.

Al je blunders, awkward momentjes, post ze maar. :beer:

Het meest genante dat ik ooit heb meegemaakt… ik was voor school een keer op een bouwwerf. Toen wou ik de kelder in stappen maar ik was weer eens niet zo handig bezig, dus ik stapte eerst met een been in de kelder en bleef met mijn andere been in een hele awkward positie nog op de gewone vloer in een soort van rare halve-split. En ja, je raad het al: KRRRRRGGGTTT bij mn kont volledig uit mn broek gescheurd voor een stuk of 6 bouwvakkers. En ik had ook nog es een onderbroek met koeien en paarden erop aan (ja had geen schone was meer) :hammer:

Het meest genante… Ik doe veel genante dingen, maar het meest genante is denk ik toch wel toen ik als kleine brugwup ziek was en bij de receptie me ziek ging melden en moest overgeven. Maar van de receptioniste mocht ik daar niet overgeven dus die stuurde me naar buiten zodat ik vervolgens midden op het plein stond over te geven… Op mijn middelbare was het ook nog eens zo dat je vanuit zo’n 20 lokalen op dat plein uitkeek. Oh, good times, good times!

Ik lag te zonnen op mijn buik op een luchtmatras in het water en ik had de bikinibandjes op m’n rug losgedaan. Een jongen van het hotel had niet gezien dat ik die los waren en wou me pranken door die matras om te gooien… JA JE RAAD HET AL.

Ik gleed uit over een bananenschil. Geen grapje.

En gisteren liep ik op wedges, en er kwam een auto uit de garage gereden. Ik wilde snel doorwandelen. Ik struikelde en ik viel. Daarna was ik met mijn vriendje. Ik viel. Mijn voeten deden zeer, en ik wilde mijn schoenen uitdoen. Ik viel. Daarna, zonder die schoenen, struikelde ik over mijn eigen voeten. Twee keer.

In de kermis ging ik in zo’n booster wat draait op ze kop enzo, dus toen ging ik helemaal gillen en het bleek dus dat de hele rij knappe jongens achter me zat en die hadden me allemaal gehoord, toen ik eruit was wankelde ik en viel ik net voor hun op de grond. Later in de achtbaan waren ze er ook en toen liet ik mijn mobiel vallen in de achtbaan. Nu lachen ze me de hele tijd uit haha.
En ooit stond een van die jongens achter me bij de fietsenstalling, dus ik wil me slot openmaken, veert dat slot naar achter recht in zijn gezicht.

UP dit is geniaal :hugs:

Hahahahaha :bowing_man:

Ach gut :c

Nou ik was op een feest, hele nacht staan dansen, voeten deden pijn dus ik besloot zonder schoenen verder te gaan. Toen het afgelopen was zag ik hoe heel erg kapot en ranzig mijn panty was dus die besloot ik uit te trekken en zonder panty naar huis te gaan.
Helaas trok ik niet alleen mijn panty naar beneden maar ook mijn ondergoed.
Nog helaaser stond er binnen een halve seconde een fotograaf voor mijn neus die daar doodleuk een foto van maakte.

Woaw wat schaamde ik me.

Ik liep als klein bruggertje door het atrium en ik zag niet dat er een ladder op de grond lag dus ik val doodleuk midden in het atrium over een ladder heen. :’)

Een keer stond ik aan een deur te trekken, echt al 5 minuten ofzo. Dus komt er een vrouw langs, die zegt: ‘Meisje, je moet duwen, kijk maar eens een stukje naar boven.’ Ik kijk naar boven, staat daar met xxxxxxxl letters ‘DUWEN’ op die deur. Ik schaamde me echt kapot haha :flushed:

Awh haha wat zielig :’)

Ik deed beveiliging en vorig jaar moesten we beveiligen bij het EK baanwielrennen. Ik moest die avond iedereen van drinken voorzien wat best leuk was, totdat ik een trap af moest en ik dus voor een stuk of 1000 mensen+camera’s met een doos AA flesjes de trap af viel… Heb er nog steeds een blauwe plek van en het is al een jaar geleden :")

ik lag bij de tandarts en die was zo bezig met die waterslang, geen idee waarom, en toen moest ik niezen en ik kon het niet tegenhouden, dus ik zo keihard; HATSJOEEEE! en toen zat alles onder de spetters, echt heel awkward. gelukkig was ik die dag de laatste en moest daarna toch alles schoongemaakt worden.

foutje

Midden in het centrum uitgegleden met mijn fiets. Het was zooo glad en ik maakte een bochtje. Vet veel mensen zagen het en van die ‘grappige’ jongens vonden het nodig om mij uit te lachen.

Oke ik schaamde me vandaag echt dood
dus ik was bij kassa maar ik was de kassa aan het schoonmaken en had een emmer onder mijn kassa ( ik stond).
Ik rekende iets af en wilde het in haar tasje doen… tot dat… ik dat speldje die ze net had gekocht en geen een meer van over was…in mijn emmer met water per ongeluk liet vallen… ik schaamde me dood…

Ik was gister opstap en stond met een jongen in een hoekje te zoenen en opeens werd er met een schijnwerper op ons geschenen en iedereen achter de bar+ de dj begonnen naar ons te roepen. Waardoor iedereen in de zaal natuurlijk om keek. Ik schaamde me dood.