het macbook-topic!!

er is al een iphone topic en tadaammm hier het macbook topic.
hier kunnen we alles delen over onze geliefdes
we kunnen het hebben over bijv.
-modellen,
-programma’s,
-vragen waar we elkaar mee kunnen helpen!!

ik ga deze week voor het eerst een macbook kopen en ik ben benieuwd welke modellen en waarom me worden aangeraden. ik hoop dat jullie reageren :slightly_smiling_face:

Ik ga sparen en hoop rond kerst ongeveer een macbook te kunnen kopen haha, duurt nog even maar goed dan heb ik ook wel wat denk ik zo :grinning:

wat goed! ik het geld al bij elkaar al heel lang en heb nu toestemming gekregen om hem echt te gaan kopen. :upside_down_face:

Ah leuk zeg! Welke ga je kopen? Ik zit pas op 1/10 haha maar goed ik kom er wel c:

dat weet ik nog niet, ik denk een pro en dan 14 inch, maar misschien weet iemand hier me van gedachte te veranderen :wink:

`Kunnen jullie me uitleg geven over imovie.
ik wil daar filmpje bewerken maar het lukt niet!

kus Sabrine

Ik bereid me alvast voor op deze vraag :")
Maar hoeveel kost een macbook dan, die jullie bv willen kopen?

die ik op het oog heb is zo’n 1229 euro. ik weet niet zeker of ik daar nog dingen bij moet kopen.
liefs

Na ruim een jaar sparen heb ik sinds kort een macbook (13 inch) en ben er nog steeds verliefd op. Ik ben vooral benieuwd naar goede fotobewerkingsprogramma’s die ik erop kan gaan zetten.

Ik heb het geld al, maar ik wacht nog even tot dat ik studenten korting kan krijgen XD
Ik zit te denken aan een Macbook Pro Retina (13 inch)
Maar ik kan ook voor de nieuwe Macbook Air gaan, lange batterij duur is wel handig voor school.

ik zit nog op school, maar ga de studenten korting van mn zus gebruiken :stuck_out_tongue:

Ik heb echt meer dan een halfjaar moeten wennen aan m’n macbook, en nu ben ik er eindelijk heel blij mee! Maar wat een rotsysteem om aan te wennen zeg.

maar verder wel een fijne laptop xD

Ja het duurt gewoon een tijdje voordat je alles onder de knie hebt, maar als je eenmaal weet hoe het werkt is het echt heel fijn.

gelukkig gebruik ik heel vaak de mac van mijn zus dus en ik al wel gewend en weet ik wel een beetje hoe het werkt :slightly_smiling_face:

ik heb hem, ik heb mijn macbook!!
vraagje: hoe koppel ik mijn hotmail aan mn mac mail?

Ik heb mijn MacBook Pro Vrijdag gekocht, ben er super blij mee moet er alleen nog wel heel erg aan wennen… Vraag me ook af hoe ik dat ook ooit ga doen met school, want ik had net mijn andere laptop helemaal onder controle en dat was een windows dus nu heel iets anders, haha. :cold_sweat:

uhhhh is er niet een Apple topic waar dit gewoon in kan?

Ff een vraagje; waarom kopen jullie in godsnaam een macbook?

Ik omdat de macbook pro beter werkt met de adobe programma’s die ik nodig heb voor school…

Waarom zou je een windows kopen?