het maakt me gek

hee! ik zit een beetje met een probleem… ik ken mn ex al 3 jaar en eigelijk heeft hij me altijd slecht behandeld. vreemd gegaan gelogen echt bijna elke dag wel een keertje dingen door verteld over me en na een paar dagen een nieuwe vriendin hebben ( zo’n 3 keer)
nu heeft hij weer een nieuwe vriendin vlak na me. en eigenlijk zou ik hem nu echt moeten haaten en al maar dit kan ik dus niet…
ik wil eigenlijk constant met hem praten maar hij dus niet ( wat ik ook wel snap) maar als hij gewoon een week niks laat horen wordt ik zo gestresd dat ik ruzie met hem ga maken…
aangezien hij eerst zei dat hij vrienden wou blijven.
ik wil hem gewoon met rust kunnen laten en uit mijn hoofd zetten omdat hij me zo behandeld maar het lukt gewoon NIET en ik maak mezelf helemaal gek…
kan iemand helpen:(

Ohohoh. Dit is een kwestie van sterk zijn en gewoon geen contact met hem zoeken overal blokkeren en niet steeds zielig opgeven en weer contact gaan zoeken daar schiet hij niks mee op en jij al helemaal niet. De waarheid is hard maar dit is niet jou Romeo.

Dwing jezelf om geen contact met hem te zoeken. Desnoods zet je uw gsm voor een paar weken uit tot je helemaal bent ‘afgekickt’.

Ik snap niet dat je met zo iemand nog contact wilt

Begin eerst maar eens met hem overal op te blokkeren/verwijderen. Daarna proberen veel afleiding te zoeken en probeer sterk te zijn. Dan weet ik zeker dat het jou ook gaat lukken!

Misschien kan je proberen door dagelijks met iemand anders te praten als vervanging? Als ik bijv. ruzie heb met mijn vriend (waar ik eigenlijk 24/7 mee praat), dan wil ik ook niet tegen hem praten alhoewel ik dat moeilijk vind. Dan ga ik tegen vrienden of vriendinnen praten als afleiding, en ga ik dingen doen zodat ik niet aan hem denk. Misschien kan je dat ook proberen? Het is een ex die je slecht behandeld heeft, dus denk is na dat ergens op deze aardkloot een jongen loopt die jou wel perfect behandelt. Wat jij waarschijnlijk mist is de aanwezigheid van een vriendje, en niet het vriendje zelf. Mijn tip: gewoon lekker met andere mensen omgaan, niet aan hem denken, en al helemaal niet tegen hem praten!

Heeel erg bedankt iedereen! ik zal maar heel hard mijn best gaan doen om hem te vergeten al gaat dat echt moeilijk worden…

okee nu stuurt hij me extra een snap die naar zijn vriendin moest :hammer:
en ja ik weet dat dit extra is want dit deed hij eerder ook vaker en had hij toegegeven dat hij dit extra deed… wat een lul

Je bedoelt denk ik express ipv extra?

Verwijder hem op alles… want als je hem bijvoorbeeld online ziet staan krijg je meestal de dwang om met hem te praten , ga leuke dingen doen , denk niet meer aan hem …

verwijder inderdaad alles, had ik ook gedaan met mijn ex… toen ik de grote behoefte had om tegen hem te praten kon dat dus niet meer want ik wist zn nuer niet uit mn hoofd. was echt handig haha

Verwijder hem inderdaad op alles en zoek wat afleiding!

Als je echt niet sterk genoeg hier voor bent, moet je hem maar gewoon overal vanaf gooien.
DUS: blokkeren die handel.
Sowieso snap ik niet waarom je nog tijd aan hem besteed na wat hij je heeft aangedaan.

ik heb hem nu op alles verwijderd zn nummer weg enzo dus kan hem ook niet meer appen of niks maar als nog denk ik steeds aan hem en alles :hammer: pff echt rot dit :frowning_face: