het lulligste wat een jongen je ooit heeft aangedaan?

bij mij was het dat een jongen met mij zoende en de dag daarna met mijn vriendin nam :’) uiteindelijk toch wel grappig, die vriendin was echt een megaslet en ging ze een week later vreemd. :angel:

en jullie?

Bij me weg gaan toen ik zwanger werd.

Een ‘vriend’ van mij heeft alles van mij doorverteld en heeft dingen over mij gezegd die niet waar waren, dat ik vieze dingen met hem had gedaan enzo. Dat was behoorlijk lullig.

Wow wat heftig. Wat een losertje.

Me eerst een maand negeren en me daarna per sms dumpen.

OMG. :astonished:
sterkte !

@Teardrops
een losertje is het zeker! maarja zulke jongens bestaan er toch echt nog steeds.
jammer genoeg…

@stillfly
dankje! heb het er nu niet zo moeilijk meer mee. 't is wel moeilijk geweest maar heb het geaccepteerd en ik ben hem ook helemaal niet nodig!
steun van mn hele fam. dus… wat dat betreft

autch. Succes…

Wat triest zeg pff. Maar heb je kindje gehouden of niet?

@Teardrops
Ik heb het inderdaad gehouden, ik werd door mn inmiddels ex dus voor de keuze gesteld. ik kan kiezen of hij of het kind.
Na lang nadenken gekozen voor het kind.

na een paar leuke maanden me compleet negeren vanwege zn dispuut ofzo
belachelijk
maarja ik heb hem nog een kans gegeven omdat hij daar om vroeg
dus ik ben benieuwd wanneer ik gebeld word

Heftigg…:open_mouth:
maar, toch nog heel veel geluk en succes met je kindje ! (L)

[i]mm. Eerst met mij zoenen en zeggen dat ik leuk ben en blabla en daarna zeggen van nee t word toch niks.
WOowh wat ben ik blij dat ik van hem afben. =D

@171192
Woowh. Sterkte
Dat hij je dan gewoon in de steek laat zeg.[/i]

Een jongen heeft een keer heel lang gedaan alsof hij me aardig vond en in me geïnteresseerd was, terwijl ik verliefd op hem was. Vlak voor ik ging verhuizen en naar een andere school ging, zei hij in een msn gesprek dingen als: “Dacht je echt dat ik je leuk vond? Kijk in de spiegel.” etc. Dat deed echt heel veel pijn.

Voor mn neus vreemdgaan en zeggen, jongens doe niet zo flauw, dit is mn nieuwe vriendin!

Goede keuze, zo iemand is het niet waard.
Ben je al bevallen?

Mijn ex kwam doodleuk toen we anderhalf jaar iets hadden aanzetten met: “Schatje, ik ben twee keer vreemdgegaan, laatst een keer en ook een keer toen we een half jaar iets hadden.” Hij zei het niet letterlijk zo maar daar kwam het wel op neer. Lekker dan. Hoe kan iemand dat zo lang voor iemand verborgen houden? Toen was het dus ook meteen over, eikel dat het is!

Jezus, ook lekker dan. Inderdaad dumpen die handel. :confused:

Wat een sukkel!

Wat een eikel!