Het lulligste dat je "beste vriendin" je heeft geflikt

Ik lees de laatste tijd steeds vaker dat sommige “beste vriendinnen” van meiden hier op het forum super lullige dingen flikken. Bijvoorbeeld vriendinnen die vreemdgaan met jou vriendje.

Dus ik vroeg me af, wat is het lulligste dat jou beste vriendin je heeft aangedaan?

Mij keihard laten vallen omdat ze ‘populair’ wilde zijn en dat ook letterlijk zo tegen mij zeggen.
Daarna had ik een beste vriendin die mij sloeg en mij al haar klusjes liet doen.

Een jongen die ik al tijden leuk vond, vond haar leuk. Ik heb haar verteld dat ik dat moeilijk vond en dat ik best jaloers was. Ze verzekerde mij dat zij hem niet leuk vond en dat ik me nergens zorgen over hoefde te maken.

Daarna ging ze met hem afspreken, zo’n beetje 2 keer per week en heeft ze met hem gezoend (waar ik dan weer via iemand anders achter moest komen :’) ) en met hem op vakantie… en nu heeft zij zelf een vriend en laat ze die jongen compleet stikken terwijl hij gewoon verliefd op haar is/was.

Ik dacht 3 jaar lang dat ze mn beste vriendin was, deed alles voor haar, ze kon altijd bij me komen enz.
Toen ging ze naar een nieuwe school, hoorde ik amper iets van haar, en toen ik haar “nieuwe vrienden” leerde kennen bleek dat ze achter me rug om lulde dat ik een “kkr hoer” ( sorry voor het woord ) en weet ik veel allemaal ben.

Ook heeft zij een hele erge ruzie veroorzaakt tussen mij en mijn 1e vriendje, ik dacht dat hij iets doorgelult had wat best erg was, terwijl zij dat had gedaan en hem de schuld gaf.

Maarja, karma is a bitch, we’ll see :slightly_smiling_face:

Als ik de kans kreeg om met hem( vriendje) af te spreken, en ik had een afspraakje staan met jou, zou ik dat wel afzeggen. Maar is nog nooit gebeurt hoor:)

( oke goed dat je het in mijn gezicht zegt, maar KOM OP! pff.
Ze is nogwel m’n bestie zie dr alleen wat minder. XD

Ze vertelde aan iedereen dat ik haar liet vallen voor mijn vriendje, terwijl zij mij juist liet vallen voor haar ‘nieuwe’ vrienden.
En ze deed ook heel erg veel dingen achter mij rug om.

Verliefd worden op de jongen waar ik smoor op was… Ze wist het!
Hij vond haar ook leuk mrjaa. 't is inmiddels allemaal weer goed.

Me dumpen voor haar vriendje (2 jaar geleden). Is nu veranderd in een sletje die rookt om stoer te zijn.

Mijn beste vriendin heeft mij nooit iets lulligs geflikt, daarom is ze ook mijn beste vriendin :wink:

@ kadhal:
hm dat heb ik ook. maar wij waren allebei op hem. ik vind niet echt dat dat lullig is. je kan niets aan je gevoelens veranderen.
maar ja heb daar nog steeds ruzie over met mijn ex-bff.

Nou.

Zij ging met mij mee op vakantie samen met mijn ouders, broer en een vriend van mijn broer.
Zij vond die vriend van mijn broer wel aantrekkelijk maar het was niet de bedoeling dat ze achter hem aan zou gaan. Want ik mocht mijn vriend niet meenemen omdat mijn ouders geen ‘koppeltje’ mee wouden.

Maar naar mijn ouders luisteren was te moeilijk voor haar. Ze was constant bij mijn broer en zijn vriend en ze begon vanaf het begin met hem te flirten en de 3e dag lagen ze in zijn bed te knuffelen. Hij had een vriendin.
Mijn vader flipte tegen haar want hij vond het belachelijk.
Maar ze heeft de hele vakantie met hem geflirt en mij telkens alleen gelaten.
Hij vond haar helemaal niet leuk en ze kon hem dus niet krijgen.

Eenmaal in Nederland kregen we ruzie ergens over en zei ze dat ze niet meer op mijn verjaardag zou komen. Dat vond ik niet erg.
Wél vond ik het erg om van mijn vriend te horen dat ze zich 2 dagen na mijn verjaardag had laten vingeren door mijn broer. Terwijl ze mij seksverslaafd noemde.
Nou ik laat me tenminste niet vingeren door Jan en Alleman.

Kutwijf

uhm met carnaval 3 vriendinnen waar ik mee mee zou fietsen waren mij vergeten en waren al naar jongens toegegaan, terwijl ik met ze mee zou fietsen naar huis en waardoor ik dus alleen moest. Op dat moment wilde ik bijna dat er iets met me gebeurde dat zij zich lekker heel lang schuldig konden voelen haha. Maar dat deden ze gelukkig al dus ik heb t ze vergeven ;p
maar dit is niet zo erg als hierboven

mij allemaal dingen vertellen die helemaal niet kloppen
en mij helemaal niet vertrouwen terwijl ik haar voor 100000% vertrouwde

toen heb ik de vriendschap verbroken
maar nu is het weer goed, maar we zijn niet zo close als eerst

Me laten vallen.

me laten vallen…
toen ze een vriend kreeg hoorde ik nooit meer wat van haar,
maar toch hadden we nog wat contact, door mij
toen het uit ging met haar vriend had ze me weer nodig,
en toen was ik er ook voor haar…
weekje later kregen ze weer met elkaar en wonen nu zelfs samen
maar ik heb haar laten vallen, ik was er niet voor haar, zegt ze.
in die tijd heeft ze ook heel erg over me geroddeld.
echt vreemd hoe mensen kunnen veranderen…

dubbbbbbbbbbbbbol.

• Mijn verjaardag zogenaamd ‘vergeten’ terwijl ze wel op mijn verjaardag op hyves was geweest, dus had ze het kunnen zien. Ik vond het een beetje raar. Ze woonde 70 km van mij vandaan.
  • Via een anoniem account zeggen ‘Spring voor de trein, snij je polsen door dan heeft de wereld weer een lelijk persoon minder’. In de periode dat ik een dip had omdat mijn ouders net gescheiden waren en het thuis rot ging. Dit was een andere ‘beste’ vriendin trouwens. Wist eerst niet wie het was, maar ben er later achter gekomen dat zij het was…
  • Een dag nadat het uit was met mijn vriendje ging mijn vriendin met hem en hadden ze dus. Best pijnlijk ja.
  • Ik heb een keer aangebelt bij diezelfde vriendin die dat van dat zelfmoord zei, of ze ook kon afspreken. Toen zei ze dat ze naar haar oma moest. Later hoorde ik dat ze met een andere vriendin was en toen ik aanbelde verstopte die zich snel, triest.

Ik ben best vaak genaaid als ik het zo lees… kan nog wel even doorgaan maarja ik word er zelf triest van dus dat is ook niet de bedoeling.

Op nieuwjaarsavond mij laten vallen.
Ik was met haar & nog een vriendin naar een feestje en ze zei dat ze eventjes weg ging.
Nou ze kwam niet meer terug, ze stuurde ook helemaal niets om te vragen waar we zaten enzo…
En als we haar in de wc tegenkwamen keek ze niet eens op.
Nou, zou moet het voor mij niet meer :grinning:

mijn vriendin die wou altijd dingen doen die ik niet wou. dus dan aan mijn haren ging trekken.
ze noemde me kinderachtig.
ze heeft mij een keer een briefje geschreven waarop stond dat een jongen uit mijn klas verkering met mij wou wat helemaal niet waar was.
ach zo veel.
gelukkig spreek ik haar nu niet zo heel veel meer.

Juist! Ik heb precies hetzelfde.
Ik wilde net hetzelfde typen. :grinning_face_with_smiling_eyes: