het lukt niet?

Hallo allemaal,
Ik ben 17, en heb sinds eind oktober een vriendje van 18. hij is heel lief, maar we zien elkaar heel weinig, omdat hij 200km verderop studeert. In de weekenden komt hij naar zijn ouders, en die wonen 5 minuten van mij vandaan, dus dan spreken we altijd af. Twee week geleden was hij bij mij, we waren alleen thuis. ik heb hem afgetrokken en hij mij gevingerd, maar we zijn allebei niet klaar gekomen, terwijl we toch wel even bezig waren. Vorige week hebben we voor de eerste keer seks gehad. Het was voor ons allebei ook écht de eerste keer. Het was heel spannend en eerst lukte het niet goed, maar uiteindelijk kreeg hij 'm er in en hebben we het gedaan. het voelde echt wel heel goed, ook voor hem (zei hij tenminste :wink:) maar weer zijn we allebei niet klaar gekomen. hoe kan dit? hij vond het ook heel vermoeiend om de hele tijd te “stoten” zegmaar. ik lag onder en hij boven, dus hij moest de bewegingen maken, maar daar had hij een beetje moeite mee ofzo. weet iemand wat we hieraan kunnen doen? ik ben bang dat het aan mij ligt dat ik hem niet kan laten klaarkomen. wat moeten we anders doen? ik durf niet echt andere standjes te proberen ofzo, en dit gewoon vond ik al eng genoeg :wink: please help? xxx

Ik denk dat het gewoon de spanning is. Het is voor jullie allebei de eerste keer en ik denk dat het dan altijd een beetje klungelig gaat. En als je zenuwachtig of gespannen bent, of juist teveel probeert om klaar te komen, dan lukt het niet.
Ik zou gewoon vaak ‘oefenen’ en je vooral niet teveel focussen op het klaarkomen!

^ Dit.

En misschien toch wel een ander standje proberen. Die is niet eng hoor, maak je maar geen zorgen :wink: Als jij op hem ligt kun je makkelijk meebewegen, of het zelfs in je eentje doen. Ik denk dat hij er gewoon even wat meer gemak mee moet leren krijgen, want de meeste jongens vinden ‘het zware werk’ van stoten het toch wel waard. Varieer een beetje met hoe hij op je ligt, of jij op hem. Dan komt het vast wel goed. Oefening baart kunst!

Denk ook gewoon door de spanning! Het komt nog wel dat alles helemaal relaxed is en dan is het nog leuker!

gewoon lekker warm onder de deken… probeer elkaar eerst anders te vermaken en allebei moet je natuurlijk zin hebben… en als het heerlijk warm is gaat het toch wat sneller dat je dicht bij elkaar ligt… en je kan er een beetje een spelletje van maken en plezier hebben en dan ben je wel relaxt en dan gaat het zo!