Het lukt niet.

Hi meiden!

Het is misschien een hele stomme vraag, maar toch ga ik hem stellen.

Mijn vriend en ik willen graag seks, maar voordat hij erin gaat, wordt zijn penis weer slap… Terwijl hij wel echt zin heeft zeg maar. Wanneer er hand en mondwerk gedaan wordt, is de zijne zo stijf als het maar zijn kan… Mijn vraag is; hoe kan dit? Zou het kunnen omdat het voor hem de eerste keer zal zijn en dat hij dus ook echt last zou kunnen hebben van de druk? Hij is niet zo groot geschapen en hij schaamt zich er ook voor, zou dat ook mee kunnen spelen?

Wie kan mij hierin helpen, of advies geven?

Bedankt alvast!

Het zou idd goed kunnen dat de druk en de schaamte een groot aandeel heeft. Misschien het voorspel iets verlengen en het heel ontspannen maken?

Ik heb het is een keer met mijn vriend gehad over elkaars eerste keer. En hij vertelde mij dat jongens hun eerste keer ook net zo spannend vinden als wij vrouwen. Bij ons vrouwen lijd dit vaak tot pijn/en ook wel is moeite met hem erin krijgen. En bij mannen is het vaak zo dat die dan weigert. Dus is niks raars.
Ik weet niet of jullie met condoom doen of dat je aan de pil zit? Maar anders tijdens het voorspel alvast condoom om doen zodat je daar iig niet mee zit te stuntelen en gewoon rustig aan beginnen en hem op zijn gemak stellen :wink:

Ik zit sowieso aan de pil en ik ga het niet zonder condoom doen. Maar raakt het condoom dan niet uitgedroogd als je hem eerder gebruikt?

Zover ik weet niet. En anders kan je hem ook omdoen en dan nog heel even klein beetje voorspel genoeg glijmiddel en dan moet het goedkomen denk ik.

condooms omdoen zijn echt sfeerverpesters, dan kan je heel het voorspel weer opnieuw beginnen, want als hij bezig is met dat stukje rubber omdoen, ben ik alweer uitgedroogd.

en het is heel normaal wanneer een jongen nerveus is of zenuwachtig dat hij een slappe krijgt, en al helemaal als hij onzeker is. laat hem gewoon zien dat het voor jou niet uitmaakt dat hij geen big size heeft, want vrouwen gaan over het algemeen toch liever voor de wat minder grote. misschien kan je is proberen om de ‘leiding’ te nemen, als je snapt wat ik bedoel. jongens vinden dat wel opwindend hoor.

Je kan misschien het condoom omdoen halverwege het voorspel. Dus eerst handwerk, dan het condoom omdoen en hem dan pijpen?
En jij kan ook proberen op hem te zitten.

Verder zou ik niet teveel druk op hem leggen want dat maakt het er niet beter op, maar ik denk nou niet dat je dat doet :slightly_smiling_face: Veel succes!

Je moet hem goed op zijn gemak stellen, misschien blijven aftrekken tot hij er daadwerkelijk ingaat ?

Ik probeer er zo min mogelijk druk op te leggen. We vinden seks op zich maar een bijzaak in een relatie, dus als het niet kan, kan het niet en dat is jammer… Maar ik hou wel oprecht van hem.

Misschien is hij er gewoon nog niet klaar voor, ook al zegt hij van wel. Ik wacht maar gewoon heel netjes tot dat het spontaan gebeurt :slightly_smiling_face:. Bedankt voor de tips meiden :slightly_smiling_face:

Veel is al gezegd en inderdaad vooral niet teveel druk op leggen! Nog een condoom-tip: misschien helpt het als jij het condoom omdoet ipv hij? Of doe je dat al? Dat heeft bij mij in elk geval een aantal keer geholpen als het bij ons even moeizaam ging.

Dat doe ik al juist. En dan is de penis gewoon heel erg stijf. Maar mee dat ie erin wilt zeg maar… Wordt ie slap.

Idd gewoon helemaal op zn gemak stellen en laten merken dat je het niet erg vindt. Gewoon vaak samen knuffelen en dat lukt het vanzelf :slightly_smiling_face:

Dit had mijn vriend de eerste paar keren ook, bij hem kwam het door de zenuwen en de druk omdat het ervoor ook niet lukte.
Neem eerst de tijd om te zorgen dat je je op je gemak voelt bij elkaar, neem lang de tijd voor voorspel en probeer langzaam die overgang van voorspel naar echte seks te maken, niet te abrupt zo van hop oke nu erin.
Heb geduld, bij mijn vriend kwam het vanzelf ook goed toen hij zich meer op zn gemak bij me voelde.

Even denken hoor. Het is raar maar mijn ex had hier ook last van. Wat ik ook deed bij hem hielp niks.

Bij mijn huidige vriend is hij niet slap te krijgen tot hij komt :’). Maargoed.
Hoe geil je hem op? Alleen handwerk/mondwerk? Of ook kusjes overal. Je moet even zijn plekjes zoeken die hij fijn vind waar je hem kust.
Misschien lukt dit wel. Als je hier echt troubles mee blijft houden kan je me altijd appen :hugs: :hugs:

ik ben het Lisa

ik weet niet of je aan de pil zit en anders gewoon condoom om doen van te voren

gewoon doorgaan met handwerk/mond werk en dan langsaam aan hem zelf erin stoppen zodra hij het niet door heeft??

Neem de controle. Daarmee maak je jongens ontzettend geil. Ga boven op hem zitten en geef hem kusjes in zijn nek en ga langzaam je weg naar beneden.
Ik hoef alleen boven op mn vriend te zitten en hij staat al strak gespannen.

Condoom omdoen is inderdaad echt een pretverpester… Je kan dan inderdaad net zo goed weer opnieuw beginnen.

Ik heb voorderest niet echt tips… ik heb er zelf geen ervaring mee. Mischien werkt glijmiddel? Bij mijn aller eerste keer hadden wij ook problemen met het inbrengen en was hij ook niet heel stijf door de zenuwen. Maar met wat speeksel lukte het toch om hem in te brengen en werd hij gelijk weer stijf.
Het is mischien fijn als een jongen controle neemt (dat vind ik persoonlijk heel fijn). Maar jongens vinden het ontzettend opwindend als jij controle neemt en je lekker laat gaan

succes! :slightly_smiling_face:

Misschien is dit wel de gouden tip van Kim… als een jonge ontspannen op zijn rug ligt blijft hij dan makkelijker stijf. Als je hem dan met je mond verwent en tussentijds het condoom omdoet en dan nog blijft verwennen zodat ie ook stijf blijft, dan kun je makkelijk en snel je move maken en er dan op gaan zitten…

Succes!

Ik durf zelf niet zo makkelijk de controle te nemen… Maar zal het proberen :slight_smile:

Precies hetzelfde probleem hier. Alleen pas één keer geprobeerd dus misschien ligt het daar aan. Maar even een vraag, iedereen heeft het over mondwerk om hem zo goed stijf te krijgen… maar wat nou als je dat nog niet doet. Of ja, ik zie dat zelf nog niet echt zitten iig en wil liever wel een condoom gebruiken (ookal zit ik aan de pil) dus hoe? :")

Ik doe zelf ook niet aan mondwerk hoor… teminste nog nooit gedaan omdat mijn vriend zelf meer met mij bezig is dan ik bij hem. En hij vind dat ook totaal niet erg. En het is ook niet bepaald nodig. Want zoals ik al zei is er bij hem niet veel nodig om hem stijf te krijgen. Aangezien we beide pubers zijn van 16\17 en de hormonen gieren natuurlijk door zijn lichaam en zo net bij mij.
Wees zelfverzekerd als je met hem het bed in duikt, en wees vooral niet bang om dingen te doen. Degene met wie jij seks hebt vind jou aantrekkelijk om hoe jij bent (dat neem ik aan teminste). Laat je handjes lekker vrij om zo maar even te zeggen, mondwerk is bij ons ook nog geen must hoor :slightly_smiling_face: