Het lukt niet

Hii Girlz,

Ik ben dit jaar begonnen met mijn eerste jaar MBO. Alleen had ik het heel erg onderschat. En haal ik misschien het tweede jaar niet. Ik heb nog niks tegen me ouders gezegd omdat ik heel erg bang ben. Ik moet nog een paar opdrachten doen en dan ben ik klaar. Probleem is dat het deze week af moet. En ik ben heel erg bang dat ik het niet haal. En ik wil me ouders niet teleurstellen.

Wat kan/moet ik doen???

Pleasse help me??

Kisses Me!

-contact opnemen met mentor
-planning maken
-niet op girlscene zitten maar aan de slag!

Amen hierboven.
Gelijk aan de slag! Denk aan de gedachtens hoe vreselijk je het zou vinden, om niet over te kunnen. En ga hard aan de slag, zodat het deze week af is. Hoe sneller je begint, des de eerder het af is.

Thanks! Zodra ik klaar ben met mijn stage vandaag ga ik gelijk aan de slag! Ik zorg ervoor om toch over te gaan!

Kisses Me!

Ja dit, en misschien kun je toch aan je ouders vertellen hoe je ervoor staat. Dan kunnen ze rekening met je houden en je misschien ook helpen?

Heel veel succes ermee :slightly_smiling_face:

Dankje!

Kisses Me!

Ja denk dat ik dat inderdaad maar eens ga doen.

Kisses Me!

Wat Flappie zegt. Vind je de opleiding wel leuk?

Ja dit is de opleiding die ik echt wil doen. Alleen er speelt ook best veel in mijn prive leven enzo. En dit jaar had ik mijn eerste stage en ik heb dat niet kunnen combineren met mijn school.

In de toekomst gewoon eerlijk zijn naar je ouders toe en om hulp vragen op school als er problemen zijn.
Dan rust er niet zo’n zware last op je schouders en kan men op tijd actie ondernemen. :wink:
En ouders/school hebben vaak meer begrip voor een situatie als je tijdig aan de bel trekt.

-

Doe je best en laat aan je ouders zien dat je er hard voor gewerkt hebt.
Succes! :sob::muscle:

Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties.

Ik wil jullie laten weten dat het me gelukt is ik heb alles af gekregen!!! :upside_down_face:

Kisses Me!

Oops offtopic

Wat goed!
Gefeliciteerd!

Ik zat een beetje met hetzelfde probleem dit jaar maar het is me ook gelukt :slightly_smiling_face:

Gelukkig! ook goed van jou :upside_down_face:

Gefeliciteerd! Ik ben echt blij voor je. :’)