Het lukt niet om hem uit mijn hoofd te zetten..

hey , er zit een jongen bij me in de klas en ik vind hem al zo’n paar maanden leuk maar nu hij vaak met een ander meisje praat en lacht omdat ze dichter bij elkaar zitten doet hij heel anders tegen me , hij maakt minder oogcontact of begint bijna geen gesprekjes meer en we lachen ook niet meer samen dus ik dacht van ‘‘hoe moeilijk het ook is , ik ga hem uit mijn hoofd zetten.’’ Maar gister begon hij tijdens dans heel vaak naar me te kijken en daarna moesten we iets met zo’n soort bal doen toen pakte hij mijn bal steeds af en ging heel vaak lachen en toen zei hij van ‘‘Sorry kan er niks aan doen’’ en liep hij weg ik snapte dat niet maar toen dacht ik dat hij me misschien ook leuk zou vinden… Alleen in de lessen daarna ging hij weer veel praten en lachen met dat andere meisje en ik werd er heel onzeker van omdat hij dat niet meer met mij doet en nu met haar en zei is trouwens ook veel knapper dan ik. Weten jullie hoe ik hem de volgende keer kan negeren en doen alsof het me niet boeit? :frowning_face:

Ongeveer hetzelfde probleem hier, dus nee helaas geen tips :frowning_face:

Waarschijnlijk is het een jongen die van aandacht houdt, ongeacht van wie. Dat moet je dus onthouden als hij weer zo doet. JIJ moet erboven staan en bedenken dat een jongen die iedereens aandacht wil het niet waard is…