Ok ik vinger mezelf nooit, ik heb het vroeger wel eens gedaan, maar het ‘lukte’ nooit, ik kwam nooit klaar
ja het was een leuk gevoel maar echt een hoogtepunt is me nooit gelukt
nu heb k een vriend en als hij me vingert is dat ook heel leuk, soms denk ik zelfs
dat het gaat lukken, maar het lukt altijd net niet…
heef iemand dit probleem ook en wat kan k er tegen doen? ik vind het zo irritant hij doet het echt goed en het voelt heel leuk, maar een orgasme zit er gewoon niet in…
Ja ik heb hetzelfde.
Ik vinger mezelf ook niet, heb ik niet echt behoefte aan.
Maar als me vriend het doet vind ik het wel lekker, maar ik ben ook nog nooit echt klaargekomen. Maar de meeste meisjes komen ook niet zo snel klaar, dus ik denk niet dat je je zorgen moet maken…
Als je zelf weet ‘‘hoe het moet’’ en wat je lekker vind kan je dat aan je vriend vertellen. Dus vinger jezelf eens.
Ik heb hetzelfde probleem. Mn vriend (inmiddels ex) vond het volgensmij best frustrerend xD
practise makes perfect
ik dat ook dat ik het ene moment dit lekker vind en het andere moment weer iets compleets anders, daardoor raakt hij dus helemaal in de war, maar daar kan ik niets aan doen…
dan voelt het super, na een tijdje zakt dat gevoel en doet hij iets anders dan is dat weer leuker xd
en hij blijft maar wachten en zich afvragen wanneer er nu eens iets gebeurt (bij hem gaat het redelijk snel)
Heb ik ook hoor. Maak je geen zorgen, ook al is het klote ;p
Same here. Ik doe het zelf niet, en hem lukt het ook niet. x]
probeer het eens om zelf te doen, als je weet hoe jij jezelf moet “klaar vingeren” kun je hem helpen. Zo leer je ook wennen aan het gevoel zeg maar. Ik weet niet of je op een andere manier wel bij/door hem kan klaar komen? maar misschien dat het daar aan ligt…dat je op de een of andere manier je inhoudt?
daar heb ik ook last van hoor
of het komt bijna… en dat gaat hij wat anders doen -.-
weg gevoel -.-
maarjaa… je bent niet de enige !
haha. ik dacht dat de enige was zowat. Maar ik heb het ook. Ik weet ook niet hoe ik klaar moet vingeren. Mijn ex kreeg het ook niet voor mekaar.
je moet niet teveel besig sijn met de gedachte ik wil komen dat helpt ook…
Laat je beffen, misschien helpt dat?
Ik had precies t zelfde serieus . Ik vingerde me zelf ook nooit want dat vond ik echt niet lekker. Toen ik me vriend kreeg en als hij het deed vond ik dat wel erg lekker maar tot een orgasme kwam ik nooit ! Toen dacht ik als ik zelf niet weet hoe ik moet klaarkomen lukt het hem ook niet dus heb ik serieus de hand aan me zelf geslagen. Je moet gewoon oefenen en ontdekken wat je lekker vind en dat lukt het vanzelf. Neem de tijd en onstpan je lekker en 1 tip een harde douch straal op je clit is erg lekker en daar kom je best snel van klaar.
-
wat al vaker is gezegt. probeer het bij jezelf.
sorry hoor ik vind t echt niet raar meer ofzo. (bijna) alle jongens doen het. en veel meisje ook
probeer het zelf,.
ik heb er ook last van, ja heel soms lukt het
maar ik heb ook geen behoefte om het zelf te doen, omdat mijn vriend het vaak genoeg doet.
maar ik bedoel je hoeft toch geen orgasme te krijgen het gevoel van bijna is ook heel fijn, soms wel een beetje frustrerend.
maar probeer er gewoon van te genieten in plaats van telkens bezig te zijn met een orgasme te krijgen
heb ik ook gehad, al sinds ik begon met masturberen. Het lukt met masturberen nog steeds niet
Je kan twee dingen doen:
- gewoon genieten, en niet aan een orgasme denken. Dan maar niet
- even de ‘hulptroepen’ inroepen.
Die tweede heb ik laatste met me vriend geprobeerd. Samen op internet beetje zitten kijken, en toen een vibrator gekocht. Als hij me dan vingert en er dat speeltje bij gebruikt, kom ik wel klaar! Eindelijk
Wij hebben gekocht via http://www.erotische-webshop.nl/vibrator/, maar je moet zelf maar even kijken. Er is genoeg te vinden op google!