het lukt gewoon niet!

sorry voor de onduidelijke titel, maar weet niet wat ik er anders van moet maken.

ik ging ‘het’ paar weken geleden met mijn vriend doen, voor ons allebei de 1e keer. 't lukte alleen als hij boven op ging, met heel veel moeite. maarja we dachten komt allemaal nog wel. 1x kan bijna niet goed gaan.

Gisteren 2e x precies het zelfde, we weten echt niet wat we fout doen. als hij bovenop gaat lukt het redelijk, maar dat houd hij niet lang vol.
iemand tips?

geen stomme reactie’s ajb, we zitten hier echt mee

Hmm, de eerste keer kan het inderdaad lastig gaan. Maar je zult even moeten doorzetten en gewoon beide rustig je tijd moeten nemen om seks te hebben. Ook vraag ik me dan af of je wel glad genoeg bent? Misschien moet je aan wat voorspel doen?

en anders gewoon glijmiddel ^^ Helpt altijd.

Glijmiddel.

bedankt voor de reacties, we zullen het proberen met glijmiddel!

als die het zo niet lang volhoud moet die iets aan zn conditie doen, hahaha ;p
nee grapje

ehm glijdmiddel zoals de rest al zegt of een langer voorspel, neem de tijd, ga niet haasten…

Meer voorspel en / of glijmiddel.

dubbel, sorry!

Rekt het niet dan scheurt het wel ;p

Goh dyl heeft uitgevonden hoe die dubbelpost :'D

Maar idd, meer voorspel en/of glijmiddel. Of is die gewoon niet stijf genoeg?

Ahahaha ohnee :’)

Meer voorspel. Tenminste, bij mij moet ik dat altijd wel doen, anders is zijn ding niet stijf genoeg.
En anders glijmiddel.

hihi :grinning_face_with_smiling_eyes:

OT: ik denk toch ook een langer voorspel?

langer voorspel idd, glijmiddel (maar dat lijkt me best eng als je nog niet echt ‘gewend’ bent aan naar bed gaan met elkaar), of gewoon wachten. wat mijn vriend soms zegt; hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul. dus; hoe minder vaak gedaan, én, hoe jonger, hoe meer pijn het doet.
weet trouwens niet of het klopt, maar hoe vaker ik het deed, hoe minder pijn het doet en hoe beter het gaat. maar wel met goed en veel voorspel!

Het kan inderdaad een probleem zijn dat het niet goed glijdt. Maar, is dat het wel? Of lukt het je vriend niet goed hem stijf te krijgen? Wat is er precies?

ik denk dat het eraan ligt dat je niet nat genoeg was

Wat lukt er niet precies?

Het is ook gewoon een kwestie van oefenen! :wink:

Glijmiddel denk ik ook…?
Maar hoe oud zijn jullie?

ik heb precies hetzelfde! ik was al bang dat ik de enige was haha.
maar bij mij past het niet ofzo…
we hadden het laatst ‘gedaan’
alleen het doet zo verschrikkelijk veel zeer en hij gaat er gewoon niet in…
ook glijmiddel gebruiken?