Het loopt eruit...

Ik ben aan de pil en dus hebben mijn vriendje en ik altijd seks zonder condoom. Maar altijd als hij klaarkomt en hij uit me gaat, lekt er heel veel van zijn spulletje op het bed. We hebben al heel veel geprobeerd; eventjes wachten met ons losmaken van elkaar, ervoor zorgen dat ik onder lig, mijn bekkenspieren aanspannen, en dat soort dingen. Niets werkt. Met condoom hebben we nergens last van, maar beiden vinden we vrijen met condoom niet fijn.
Hebben jullie daar ook last van of weten jullie misschien een oplossing? Altijd tissues gebruiken is zo onhandig, want het lekt echt meteen eruit en als je dan meteen tissues moet gebruiken is het moment weg.

zorgen dat je iets bij de hand hebt als hij eruit gaat en meteen naar de wc erna…

gebruikte handdoek eronder?

Maar dat verpest het moment nogal ): En soms vergeten we het en hebben we niks bij de hand.

He, dat is best een goed idee. Haha, daar hebben we zelfs nog niet eens aan gedacht :’) Dank je!

Het is niet zo dat je vagina een opslagplek is voor sperma. Het loopt er dus gewoon uit en bij de een gaat dat sneller dan bij de ander. De enige oplossingen zijn dus een handdoek eronder en hem niet meer in je laten klaarkomen.

nogal logisch dat je met condoom nergens last van hebt, omdat zijn sperma dan in de condoom zit?
mja igg leg er gewoon een handdoek onder die je daarna in de was doet?

prop wc papier eronder, meteen als hij uit je gaat. dan de prop wcpapier tussen je benen houden en naar de wc waggelen. Zorg dus van tevoren dat je een rol wc papier bij de hand hebt.

een handdoek eronder leggen oid. Mijn vriend zorgt altijd voor een vochtig washandje voor bij mij :flushed:

Ik heb standaard een handdoek op me kamer liggen, daar veeg ik het zeg maar mee af. :wink:

Handdoek onder je bed leggen? Kan je hem niet vergeten, & heb je hem bij de hand. En anders sprintje trekken naar de wc hahaha

Net voor hij komt hem eruithalen, en in je mond laten klaarkomen?
Of ja zoals de rest zegt handdoek eronder. En kun je die sperma misschien ook niet wat opvangen met je hand? x

Gewoon een handdoek ja.

Ik heb dat ook. En als ik dan naar de wc ga loopt het langs mijn been, hahahahaha (omygod wat slecht dit). Ik zou er gewoon een handdoek onder leggen. Maar inderdaad, soms denk je daar niet aan haha.

Handdoek er over of m niet in je vagina laten klaarkomen.

Over je buik laten komen (of ergens anders)
En opzich, ja het moment is misschien even weg, maar het kost ongeveer 2 seconden de tijd om iets tussen je benen te proppen. Als het gewoon naast je ligt van te voren is dat toch geen probleem? Dan knuffel je daarna weer verder.

Voor de handdoekgebruikers: gooien jullie die dan nadien gewoon bij de was?