Het lijkt net alsof hij helemaal niet blij met me is.

Misschien een beetje lang om te lezen, dus ik waarschuw alvast ;p

Ik heb zoveel twijfels over een jongen, die dus nu eigenlijk ook m’n vriendje is… Hij maakt me zo gelukkig, maar tegelijkertijd zo ongelukkig. Ik ben benieuwd naar wat jullie er van vinden.

Een paar maanden geleden leerde ik hem kennen via facebook/msn eigenlijk. Het klikte meteen, en op een gegeven moment msnden/smsten we elke moment van de dag en dat zo’n 5 maanden lang. We begonnen elkaar leuk te vinden, hebben afgesproken en het klikte gelukkig weer! We hebben toen ook al meteen de eerste date gezoend. Daarna meerdere dates gehad en we vonden elkaar dus écht heel leuk.

Nou had ik deze week dus weer met hem afgesproken en het was weer helemaal super met hem. Hij vroeg me toen tijdens het knuffelen/zoenen heel lief of ik zijn meisje wilde zijn, ik zei natuurlijk ja, blij dat hij hetzelfde voor me voelde. Ik voelde me op dat moment het gelukkiste meisje op aarde!

Alleen nu komt het; het lijkt net of het niks met hem doet? Alsof we niks hebben? Ik zie heel veel jongens altijd zo trots zijn, datums neer zetten, of iig een naam in hun msnnaam of wat dan ook zetten. :’) maar hij heeft niks. Terwijl hij wel een type er voor is zeg maar die zoiets doet ;p Hij antwoord ook opeens niet meer op smsjes en op msn zegt hij ook weinig. Hij doet eigenlijk helemaal niet verliefd ofzo en zegt ook niet dat hij van me houd, terwijl hij dat eerder wel zei.

Ik begin me af te vragen of hij zich voor me schaamt? of dat ik een fout ben? :confused:
Of denken jongens dat ze geen moeite meer hoeven te doen als ze je hebben?

Vraag ernaar. Maar niet van die msn naam want dat is niet belangrijk.
Maar waarom die je minder smst en minder msnt.

Daar geeft hij geen duidelijk antwoord op. En als ik er bijvoorbeeld iets over zeg, dan krijg ik de schuld, zegt hij dat het aan mij ligt. :x

Dankjewel voor je reactie :slightly_smiling_face:

Ik wil er ook wel met hem over praten. Alleen het probleem is ook dat de vorige keer dat ik dat deed, Hij geen antwoord heeft gegeven en mij meteen de schuld gaf en zei dat ik gewoon niet zo onzeker moest zijn.

Ik ben écht niet zo onzeker, ik vraag me gewoon af wat hij nou wilt.

Als hij zegt dat je niet onzeker moet zijn is er denk ik niet zoveel aan de hand.

Ja, alleen ik heb gewoon nog steeds die twijfels. Hij doet zo anders als eerst. Eerst zei hij meerdere keren op een dag dat hij van me hield, smste hij me ook telkens… praate uit zichzelf met me, hij deed gewoon veel… verliefder? Hij gaf me gewoon echt het gevoel alsof ik de enige voor hem was. Dat gevoel heb ik nu niet echt meer.

Misschien was het voordat jullie wat kregen nog ‘spannend’. Nu hij weet dat hij jou ‘kan krijgen’ is voor hem misschien de spanning of de lol er van af. Ik zeg niet dat het zo is, maar het is een mogelijkheid.

Heb je dat gevraagd over msn/sms of face to face? want als ik problemen met mijn vriend heb dan wil ik dat het liefst in het echt met hem uitpraten. Op msn of via sms kan het soms verkeerd overkomen en dat zorgt alleen maar voor frustratie aan beide kanten

Beter dan andersom toch?:slightly_smiling_face: Dat hij wel erg lieve dingen zegt, maar dat hij het niet meent. Het lijkt me tenminste wel dat hij om je geeft, als ik je verhaal zo lees:).

Ik heb PRECIES hetzelfde met mijn vriendje.
Voor we wat hadden begonh ij altijd op msn en hadden we super lange gesprekken en wou hij graag afspreken. Nu hebben we wat en moet ik altijd msngesprek beginnen en is hij minder spraakzaam. Ook vertelt hij niet veel aan mensen dat we wat hebben.
Maar ik weet dat ik me geen zorgen hoef te maken. Want hij heeft wel op andere manieren duidelijk gemaakt dat ie echt van me houdt en blij met me is. (:
Ik denk dat het ‘jagen’ en dus zijn best doen voor je, niet meer hoeft omdat hij je nou eenmaal heeft. Maar dat heeft niks temaken met het gevoel oid.

Ik geef niks om die datum en zet z’n naam ook niet in m’n msnnaam…Dat zijn toch niet de criteria voor ‘houden van’? Als hij ècht afstandelijk doet, praat er dan over. Hij is tenslotte je vriendje.

Als je je maar niet anders gaat gedragen dan dat je deed voordat jullie iets hadden. Een vriendin van mij had dat met haar exvriendje eerst was hij heel ‘stoer’ zegmaar, maar toen ze iets hadden ging hij in een keer super onzeker doen en ze vond dat echt irritant, dus iig jezelf blijven.
En misschien niet te opdringerig, dat je bijvoorbeeld nu elke dag wil afspreken en hem elk moment van de dag wil spreken/smsen/msnen, dat werkt niet.
Succes nog, denk/hoop dat het wel goed komt! :slightly_smiling_face:

dit. en zeg dat je je zorgen maakt omdat jullie minder contact hebben, ofzoiets.

pff zit echt in t zelfde schuitje als jouw zoals ik net zei… Hij deed gister op school best kortaf/boos tegen me, tenminste dat dacht ik. En vandaag op school geen woord gewisseld en net op msn weer enorm kortaf. =\ Maar toen ik vroeg of er iets was zeidie dat er niks was. Ik geloof hem wel.
Maar het is inderdaad erg vervelend.

Ik denk eigenlijk dat er niet zoveel aan de hand is, bij mijn vriendje staat er ook al niet gelijk overal dat hij met me heeft. Lijkt me niks om je zorgen over te maken toch?
Maar de geweldige tip als je je toch nog zorgen maakt: praat erover…