Het Lightinthebox.com Topic

Hi!

Ik kwam vandaag terecht op deze http://www.lightinthebox.com. Ik zie daar geweldige schoenen en kledij voorbij komen, voor een leuke prijs. Ik vertrouw het alleen allemaal niet zo, dus vroeg ik me af of iemand eerder hier heeft besteld en wat jullie ervaring met de site is.

Heb je al spullen mogen ontvangen dan kan je hier ook de foto’s plaatsen!

Deze schoenen waren bijvoorbeeld eerst ¤100.83 en nu ¤20.24.

http://cloud.lbox.me/images/l/201104/kunstleer-bovenste-naaldhak-platform-bruiloft---feest-shoes-more-kleuren-beschikbaar_evnkkp1303885163793.jpg

Reclame? Mag niet.

die prijzen zijn niet echt zo hoor… sommigen schoenen herken ik van ebay, die het voor nog goedkoper verkopen… en dan staat er op de site van lightinthebox dat het van 100 euro afgeprijsd is naar 30… ja nog ff >_> maargoed ze zijn wel echt supersnel met bezorgen. mag ook wel voor 17 euro verzendkosten xD maargoed, het is dus wel een goede site, behalve dan dat die kortingen niet echt zijn…

Uhh waar heb je het over? Ik wil hier bestellen en vraag me af of het betrouwbaar is.

Ok dus wat betreft de originele prijs liegen ze wellicht, maar voor de rest is de kwaliteit enzo wel goed? Ziet er gewoon uit als op de foto’s?

Is gewoon een betrouwbare site. Ik bestel daar wel eens make up dingetjes, en nog nooit problemen mee gehad.

Ik las bij de reviews dat een paar bij de deur extra kosten moesten betalen, was dat ook zo bij jou?

Heb ik nog nooit gehad. En als dat wel voor zou komen, zou ik mijn pakketje niet eens aan nemen. De verzendkosten zijn wat hoger dan “normaal” maar dat komt omdat het shippingkosten zijn.

als je iets van buiten europa ontvangt, en het kost meer dan 21 euro, dan heb je altijd de kans dat je bij moet betalen.

@chanelchique: ik neem aan dat je van tevoren betaalt, dan neem je je pakket toch wel aan? dat bijbetalen is voor btw en dat rekenen ze bij de douane er nog bij. dit hoort niet bij de verzendkosten neem ik aan… en verzendkosten is hetzelfde als shipping costs, toch? alleen dan vertaald naar het engels.

Bedankt voor de uitleg. Ik snap het nu!

Als iemand foto’s van lightinthebox bestellingen heeft dan mag je ze graag hier plaatsen, ik heb toch liever ‘’ echte ‘’ foto’s.

wat zijn de verzendkosten?

Bijbetalen kan vanaf ¤22 voorkomen! :slightly_smiling_face: Ik heb het gisteren nog opgezocht. En als je van een particulier uit een niet-EU-land iets ontvangt is die waarde wat hoger, namelijk ¤45.

Ik heb ook via lightinbox besteld,binnen 20 dagen had ik mn 88 pallet en mn kwasten binnen,ik bestel via deze site omdat ik niet via ebay mag bestellen

Lijkt mij sowieso wel betrouwbaar. Ik heb via miniinthebox wat besteld (wat blijkbaar bij elkaar hoort), en had het twee weken later binnen. Het was een prullenbakje met een konijntje op de deksel en op de prullenbak zelf stond ‘rabbit’. Kreeg ik er eentje binnen met een varken op de deksel en met ‘rabbit’ op het prullenbakje zelf. Foutje dus. Maar goed, maakt mij niet zo erg uit, haha.