Het liefste gebaar wat Jij al voor Hem hebt gedaan!

zet hier: wat het liefste is wat jij voor je vriend hebt gedaan
-verrassingen
-cadeautjes
-moment
-… noem maar op!
*waar * hoe* waarom* wanneer*…etc

hem smorgends gewekt, met ontbijt op bed :slightly_smiling_face:

hij is niet mijn vriend, maar heb laatst naar een jongen, een bosje rozen gestuurd met een tekst erbij:) gewoon omdat hij, hij is

-

pfoe geen idee wat het liefste is,

maar koop vaak van die kleine dingetjes, die hij nog wil hebben voor hem. als verassing

eten koken voor hem

en ik doe eiig zo veel. nahja nu even niet dn met me been normaal wel

gewoon een lief smsje,
en voor mijn aller beste maat,heb ik op een dag dat het voor hem allemaal niet mee zat een t-shirtje aangetrokken met de tekst : komt wel goed schatje ( van de rosevisee reclame)

-

----

ooo das lief en erg te gelijk :frowning_face:

-hem gemasseert toen hij helemaal kapot ging van de spierpijn, echt een uur lang

• toen hij jarig was ook nog een hele lieve kaart bij de verjaardagskaart en zn kado.
  • voor hem gekookt
  • hem getroost en tranen weg geveeegt toen iedereen boos op hem was, wat totaal terecht was en ik eigenlijk degene die boos moest zijn, maar oké. ( meneer was vreemdgegaan en kreeg ruzie met iedereen omdat ze vonden dat ze t zo’n lieve vriendin al mij niet aan konden doen )
  • altijd lieve kusjes geven enzo
    haha eigenlijk ben ik best lief voor hem
    liever dan hij voor mij als ik het zo zit op te noemen…
    maar ach we houden van elkaar.

ik heb um meegenomen naar mijn lievelingsplek, je kan dan over heel de stad kijken, het was toen al donker an het worden. We moesten over 2 hekkn klimmen en ons bukken zodat we niet gezien werden, hij wist niet wat de bedoeling was. we zijn gestopt an de voet vn een enorm standbeeld! toen heb ik n dekentje gepakt en kaarsjes laten branden, ik had eten en drinken bij. toen hebbe we daar zitte picknicken, hij werd er stil van

oooo

ik heb nu 3 jaar met hem, ik heb m gesteund in de tijd met zn beenoperatie en shit, stiekem bij m geslapen in t ziekenhuis:p hem vaak genoeg gemasseerd, plakboek gemaakt over WO2 van het concentratiekamp waar ik was geweest in berlijn, ehmehmehm zulke dingen:) en vaak genoeg gekookt, leuke dingetjes gekocht, liefde verklaart en weekendje weg voor ons geboekt stiekem, hem meegenomen naar romantische plekken enzo en vaak gaan we stiekem op het dak van zijn flat (14 hoog) zitten en sterren kijken enzo:)

krijg hier goede tips van :grinning:

Tegen mn ouders gelogen voor hem XD

ahw echt lieve dingen zitten hierbij :grinning:
kheb geen vriendje [nog niet (A)]

[i]uhm niet zoveel xD

Zie dit maar als een upje.[/i]

lief ^^

t was heel simpel eigenlijk, maar 1 dag voor we 3 maand hadden kreeg hij een kaartje van me (niet op de dag van, want dan was ik bij m… en leek me leuker als hij m kreeg als ik niet bij m was)… Dus hij kreeg dat kaartje op die dag, kreeg toen een smsje van hem toen hij weer kwam van werk, en was helemaal blij van dat kaartje geworden, Hij had t er 2 dagen na de tijd nog over hoe lief hij dat vond…

Maar hij vind alles lief wat ik voor m doe dus jah… t allierliefste is beetje moeilijk te zeggen ahaha

hoezo? moeielijk te zeggen?