Het liefste dat hij ooit gedaan heeft

Je kent het hopelijk wel, dat moment dat jouw liefje je verrast met iets kleins of groots, zomaar of voor een speciale reden, zelf gemaakt of gekocht,…

Toen ik en men vriend eens ruzie hadden, stond ie ineens voor mij met een (namaak) rode roos, om te zeggen dat hij bij mij wou blijven en het goed wou maken. Toen zei ie letterlijk “onze liefde is zoals deze roos, ze zal nooit vergaan!”
Zo’n cliché maar zo lief! :hugs:

Wat is het liefste dat jouw liefje, of een andere jongen, voor jou al gedaan heeft?

bij ruzie dan geeft hij meestal een grote cadeau of rozen

Een mega grote bos bloemen krijgen nadat ik mee had gedaan met 20 km hardlopen.

Lijkt misschien niet zo bijzonder, maar in die drie jaar dat we een relatie hebben had ik echt nog nooit een bos bloemen gehad haha

Het zijn gewoon de kleine dingetjes die het hem doen, maar iets ‘groots’ wat ik nu kan bedenken, is dat hij op de dag dat ik hoorde dat ik geslaagd was, tijdens roosjesavond (op 13 juni gaan 's avonds alle geslaagden naar school om hun voorlopige cijferlijst op te halen en een roos te krijgen) naar mijn huis is gefietst om een heel lief kaartje op m’n kussen te leggen waarin stond dat we samen naar Scheveningen zouden gaan. En dat kaartje ontdekte ik dus pas toen ik naar bed ging. Dat is toch wel even heel leuk in slaap vallen :slightly_smiling_face:

Na m’n examens en dat ik geslaagd was wilde hij bij hem thuis vlak voor een verjaardag waar we naartoe zouden per sé nieuwe broeken kopen (moest ie al een hele tijd, maar had hij uitgesteld.) :’). En ik: Moet dat per se nu? We moeten toch zo gaan? Hij: Ja, maar nu heb ik daar zin in.
Zijn moeder er ook al tegenin (bleek achteraf gespeeld), dus ik met hem naar de winkels. Ik ben daar niet bekend dus ik fietste mee en opeens zei hij dat het hier was en stopte ie. Dus hij pakt mijn hand loopt door en voor we het weten staan we bij een juwelier. “Je mag een ring uitzoeken, ik ben zo trots op je dat geslaagd bent.” Awh.

En hij beweerde dat hij de avond voor mijn verjaardag lange dag school, eten en voetbal had en dat ik hem s avonds wel sprak. Dus ik: Naja oke. Die avond was ik heel chagrijnig door omstandigheden (had te maken met mijn team) en dus thuis superboos aan het doen, zegt mijn moeder om 10 's avonds dat ze nog even moet pinnen met een smoes dat mijn broertje geld mee moest nemen en ze dat niet contant had… Kwam ze terug met mijn vriend. Het enige wat ik kon zeggen was: Wat doe jij nou weer hier? Hij: Nou, iets vrolijker mag ook wel. :stuck_out_tongue: Was superlief, want wij hadden een lange afstandrelatie, hij is uit school dus meteen in de trein gestapt en naar mij toe gekomen (4u reizen).

Het is gewoon een schatje. :slightly_smiling_face:

Ik had verteld dat ik bang ben voor de dag dat hij me niet meer leuk vindt en toen zei hij dat dat nooit zou gebeuren enzo en awhh het was gewoon zo lief

Toen ik en mijn ex een jaar hadden had ie een vet grote bos rozen gekocht. Zo lief, want hij kocht nooit bloemen voor een meisje :’‘D Het waren 24 rozen en toen zei ik voor de grap dat we dus nog een jaar samen zouden zijn. En nu ik erover nadenk… het ging idd uit toen we 2 jaar samen waren :’’)

Van je eigen leven? :’'D

Haha inderdaad

duh, ik ben ook de liefde van mn leven. ik houd zo veel van mezelf

Naar Curacao komen omdat ik daar woonde terwijl hij vliegangst had en zei dat hij nooit in een vliegtuig zou stappen omdat de heer daarboven hem dan wel vleugeltjes had gegeven, maar het toch doen omdat hij me niet langer wilde missen dan nodig.

De dag van de examenuitslag kwam er familie enzo langs en ik had hem ook uitgenodigd. Maar hij zei dat hij niet kon, door werk.
En toen stond hij 's avonds opeens voor de deur en bleef hij slapen!
Bleek dat hij uiteindelijk toch kon en dat hij het geregeld had via mijn zus.
Dat was echt een superlieve verassing! :grinning:

Gewoon de kleine dingetjes… het is nog niet zo lang mijn vriend dus heb nog niet grote cadeaus ofzo gekregen haha. Maar ik hoef maar te zeggen dat m’n rug zeer doet en hij gaat me kriebelen of masseren, of dat ik het koud heb en hij haalt een deken voor me, zulke dingen. En ja dat vind ik allemaal echt superlief :slightly_smiling_face: