Het liefdesleven van anderen kan soms zó vervelend zijn.

Begrijp me niet verkeerd, mensen zullen zich vast ook wel eens aan mij en mijn vriend ergeren. Maar af en toe ben ik de eindeloze zeurverhalen van mijn vriendin over een jongen die ze toch nooit zal krijgen (aangezien hij haar al 80x heeft afgewezen) even helemaal zat. Of kleffe stelletjes die midden in de gang op school staan te tongen tussen de lessen door en dramatisch zeggen: ‘ik wil nog niet dat je weg gaat.’
Facebookposts die enkel gaan over vriendjelief of meisjes die zich als totale sletjes gedragen en vervolgens niet snappen waarom mensen ze zo noemen.
Don’t get me started over de vriendinnetjes van de huisgenoot van mijn vriend.
Liefde is uiteraard iets moois tussen twee mensen, maar af en toe hangt het me de keel uit.

Kortom, dit is een algemeen klaag/verhalen-topic over liefdeslevens die jou soms echt helemaal gek kunnen maken.

Ughh waar moet ik beginnen haha. Ik heb het echt even heel erg gehad met een vriendin van mij. Heeft ze nu sinds een week ofzo een vriend, terwijl ze 2 weken geleden nog met iemand anders bezig was en ondertussen er nog een extra vriendje op na hield. Maar nu zegt ze al tegen haar nieuwe vriend ‘ik hou van je’ blabla en ze heeft nu ook al seks met alle drie die jongens gehad.

En achteraf komt ze bij mij janken dat ze haar gebruikt hebben. Ja logisch als je je zo aanbiedt.

En wat ik ook dom vind, ik ken zo’n meisje van 16 die een kind heeft. Mij best, moet ze zelf weten. Maar nu heeft ze 3 maanden een vriendje (niet de vader hoor van dat kindje) en op facebook zitten ze helemaal stoer te doen dat ze sex hebben (’‘hihi met mn lieverd in bed’’ e.d.) Dat vind ik al irritant maar dan heeft dat kindje ook facebook (dat kind is 3 of 2 ofzo!) En dan zet ze dat vriendje van 3 maanden als vader van dat kind, wtf? dat is toch veeeeels te snel. Helemaal lullig voor dat kind.

Hmm, ik irriteer me altijd aan die stelletjes die verschrikkelijk klef doen. Ik bedoel, ga dat niet doen als je met de hele klas voor het lokaal staat te wachten, maar doe dat in je eigen tijd. Ik heb al met mezelf afgesproken dat, zelfs al heb ik een vriend, ik niet klef ga staan doen in zo’n openbare ruimte. Awkward…

Tsja, weet je…wat doe je eraan he:’)

Een vriendin en een vriend van mij, waren eerst bilmaatjes en toen vonden ze elkaar ineens leuk en werd ik bestookt met: WAT MOET IK DOEEEEN WAT MOET IK DOEEEEN!?:face_with_raised_eyebrow:
Van allebei, iedere keer weer, tot ik er gek van werd en zei; ga het er lekker met elkaar over hebben wat jullie moeten doen.
En nu zijn ze samen :3 dat is dan wel weer leuk, maar eerst was het om gek van te worden.

Maar okee…om heel eerlijk te zijn ben ik er ook klaar mee dat een vriendin van me non stop over haar fuckbuddy praat terwijl hij haar stiekem zwart maakt. En ben ik er klaar mee dat mijn beste vriendin iedere maand weer met ons wil praten over hoe rot ze zich voelt over die lul van een vent van haar. En dan moet ik steeds maar weer zeggen dat alles goedkomt, omdat ze mij als buitenstaander met een objectieve mening gewoon doodleuk de grond in stampt. En ben ik er ook klaar mee dat een andere vriendin denkt dat iemand haar helemaal ziet zitten wanneer hij sinds 15 eeuwen smst of ze in de stad is (Lees: Of ze zin heeft in een wip)

Is mijn tijd al om…of heb ik nog effe?

Een vriendin van mij heeft EINDELIJK een vriendje en nu praat ze al non stop 3 weken over hem, serieus ik heb haar nog nergens anders over horen praten.
En ze vind het geloof ik heel stoer dat ze na 1 week al meteen handwerk gedaan hebben. Sletterig of niet?!

Ik erger me dood aan de facebookpagina’s van mensen die zowat alleen maar over hun ‘lover’ gaan. En dan ook nog eens ondertussen met andere mensen klef doen met de bedoeling om ook wat met hun te krijgen en het dan uit te maken met hun vriendje ook al is hij toch oh zo geweldig volgens de facebook/twitterpagina’s. Nee, die mensen snap ik echt niet.
Ook mensen die op school alleen maar klef doen, oke, ik snap dat je dat soms wel wilt, maar ga niet een hele pauze, van 30 minuten, alleen maar liggen zoenen, midden in de aula. Heel leuk, met vier mensen aan een tafeltje, twee zoenend de hele pauze. En dan beledigd zijn als er iets van wordt gezegd, maar zelf mogen ze wel overal commentaar op geven.
Oh, en mensen die wanhopig op zoek zijn naar een vriendje of vriendin, als ik een iemand ken, oke, maar nu ken ik er opeens vijf, en alle vijf super wanhopig. Geef ik ze advies wordt ik afgesnauwd, nouja zeg?
Oh, volgens mij kan ik nog wel even doorgaan…

@ Moondust Nee, dat moet ze lekker zelf weten.

Ik ken ook wat jongens die er wat van kunnen. Sommige hebben al best lang, en eigenlijk gewoon te lang, maar heel die relaties gaan gewoon nergens over, alleen maar gezeik en ze gaan vreemd (niet allemaal ofc) en blablabla en het is constant hetzelfde liedje met dingen die gebeuren. En wat voor advies je ook geeft, hoe erg gelijk je ook hebt, ze luisteren toch niet en daarna gaat alles weer precies 't zelfde en kan je weer 't zelfde zeggen.

Ik erger me ook dood aan van die stelletjes die vragen: oh hebben jullie dit ook al gedaan? want wij doen dit en dan hele beschrijving. Sorry hoor, maar als ik aangeef dat ik het niet hoef te weten, vertel het me dan ook niet.
Of van die mensen waarvoor je alleen maar bestaat als het vriendje er niet is…
Vreselijk :pensive:

Zelf kan ik me ook heel goed ergeren aan vriendinnen die blijven doorpraten/zeuren over een jongen. Het nadelige gevolg hiervan is dat ik zelf nooit iets vertel en ik het allemaal opkrop. Dus eigenlijk weet ik niet wat beter is, ja mensen die kort en bondig kunnen zijn maar daar zijn er maar weinig van.

Ik erger me alleen aan stelletjes die te veel in het openbaar zoenen of aan elkaar zitten, of elkaars buik aaien, like wtf.

Oja, of als mensen op fb posten: ‘vandaag uit eten met mn ventje’ ‘I love youuuuu’ ‘Iedereen mag weten hoe gek ik op hem ben’. Mmh ja en natuurlijk ook nog een mooie geposeerde foto waarop je hem kust, dat mag niet aan je profiel ontbreken. Oke ben ik dan de enige die het een beetje privé zou houden? :’)

En ik ben ook niet echt geïnteresseerd in het seksleven van een vriendin.

Ik irriteer me aan mijn vriendin met haar nieuwe lover… te klef!!! Ik besta niet meer lijkt het wel. Ze praat ook alléén maar nog over hem, en ik heb ook een vriend maar ik ga het niet alleen maar over hem hebben. Laatst spraken we af en ze heeft gewoon op mijn kamer 3 uur met hem lopen bellen, niet normaaal we gaan niet eens meer samen uit omdat ze liever met hem gaat
bahhhhh
Hou er over op want ik word al gek als ik eraan denk hahah

hetzelfde…

ik zou zo duizenden dingen kunnen opnoemen :’)

ook op school, oke mensen jullie mogen best zoenen, maar waarom recht voor mijn kluisje? sta je daar maar wat, vraag je of ze volgende keer misschien even ergens anders willen gaan staan omdat iedereen stond te wachten zijn ze beledigd… :pensive:

Ik erger me tevens ook aan meisjes die een vriendje hebben, erachter komen dat nog een jongen op haar is en het meteen uitmaken. Of als ze het dan meteen aan de hele wereld moeten laten weten. Ik bedoel, die jongen heeft dan al het lef gehad om het je te vertellen, wil je dan echt zijn zelfvertrouwen omlaag halen door het als een roddel door de school te laten gaan?

En mensen die steeds zeggen: oh even smsen naar mijn schatje. een sms bundel van 1000 smsjes hebben, er maandelijks overheen gaan, aan de hele wereld vragen of ze even naar hun vriendje kunnen smsen voor haar en dan beledigd zijn als je zegt dat je geen smsjes meer hebt want je moet altijd smsjes overhouden voor als zij toevallig zou willen smsen.

Oh dit is erg, alles wat ik schreef gaat ook nog eens over dezelfde persoon. En ik zou zo nog 100000 dingen op kunnen noemen…
Ik erger me teveel merk ik :’)

Ik heb ook een vriendin die het prettig vind alle ranzige seksdetails van zowel zichzelf aan mij te vertellen. Want als ik zeg ‘Nee!’, dan bedoel ik natuurlijk, ja ik wil heel graag weten dat zijn lul 16cm is en een afwijking heeft naar links en dat een vriendinnetje van je een gast in een tuin op een feestje doggystyle heeft ontmaagd en dat hij daar echt niks van bakte. Dat maakt mijn dag echt compleet.

:") Zo opeens tussendoor
‘‘Schat wacht even, even de centimeter er naast leggen… Oh, 16 cm, okee, laten we nu weer verder gaan’’

Ik vind het irritant dat als vrienden van me een relatie krijgen, ze me 80% minder zien dan voorheen. Of in ieder geval 70%. En dan als ze gedumpt worden, willen ze dat ik meer tijd voor ze vrij maak.

Zoals een ex ooit zei ‘Vrouwen treden in details’