Het (Liefdes) Verdriet

A een tijdje nagedacht waarover mijn volgende topic zou kunnen gaan en denk dat ik het juiste onderwerp heb gevonden met een verdriet-topic.

Wat voor verdriet? Maakt niet veel uit. Iedereen voelt zich wel eens slecht en de beste manier om erover te geraken is door er ook over te praten. Of je huisdier nu gestorven is, je meisje/jongen het heeft uitgemaakt of de laatste diagnose van een familielid slecht was; op dit topic kan je ermee terecht.

En natuurlijk geven we op elk misverstandje een goed advies :wink:

Verdriet hebben en tonen is menselijk. Er zijn 1001 dingen waar iemand zich slecht om kan voelen. Ook om iets waar jij je redelijk makkelijk over kan zetten. Iedereen ervaart dingen anders en verwerkt ze op een andere manier. Lach het probleem van die persoon dus niet weg en gebruik het later ook niet tegen hem/haar in een andere discussie. Wees beleefd tegen elkaar en onderbouw altijd je mening.

Verder kan je ook afbeeldingen, quotes, liedjes, interessante verhalen uit het verleden - persoonlijk of algemeen - met emotionele waarde hier kwijt. Dus eigenlijk alles wat relevant is voor het onderwerp “verdriet”.

…If someone you love hurts you: cry a river, build a bridge, and get over it…

Heb al een paar dagen enorme liefdesverdriet. Na een relatie van 2 jaar heeft hij geen gevoel meer voor me en wil ie rust. Er is natuurlijk wel wat gebeurd, maar dat ie er niet meer voor wil vechten en me geen kans meer wil geven doet me gewoon zoveel pijn…

Dat kan ik heel erg begrijpen , elk mens verdient toch een tweede kans , en na 2 jaar geen gevoel meer is wel raar dat gaat toch niet ineens . Ik hoop dat hij er achter komt dat hij dom bezig is en bij je terug komt .

^
We hadden wel veel ruzie, maar ik heb m’n fouten toegegeven enzo. Hij wil nu rust en laat niks van zich horen, heb er veel moeite mee om ook niks van mij te laten horen maar hoop dat ie ooit uit zichzelf smst dat ie me mist ofzo, maar dat zal wel niet.

Altijd positief blijven .

Precies mijn geval momenteel…
Hij heeft alleen nog maar gezegd het niet meer te kunnen, en heb niet meer de kans gekregen om erop te reageren of erover te praten. Het contact werd gelijk afgebroken…