Het leven van..

haaj mensen,

ik ben niet zo’n populair persoon opschool. En daar bedoel ik mee dat ik niet 600 vrienden op hyves heb en op ieder feestje wordt uitgenodigd. Ik heb wel vrienden enzo en wordt ook absoluut niet gepest. Maar ik ga nooit uit, rook niet, drink niet, wil geen vriendje omdat ik daar voor mijn gevoel geen behoefte aan heb. Mijn vraag dus aan populaire mensen:

Hoe is het nou om populair te zijn? Zijn er voordelen en nadelen? En is het echt zo ‘leuk’ als het lijkt? En hoe is het als mensen je achterna lopen?

Reacties zijn welkom:D, en natuurlijk niet alleen van ‘populaire’ mensen.

baaaaai:)

Tja.

ik ben niet onpopulair, maar ook niet de populairste, ik wordt wel bijna overal uitgenodigd :wink:
het voordeel is dat je veel ‘vrienden’ hebt, tussen aanhalingstekens want het zijn niet echte vrienden maar meer gezelschapsmensen waarmee je afspreekt om met een groep naar een club te gaan ofso.
het nadeel is wel dat iedereen je kent en dat sommige dingen worden doorverteld en er sneller leugens worden verspreid over je omdat sommige tegen je opkijken of je gewoon niet mogen.

Maar, hoezo zou uitgaan, roken, drinken en een vriendje hebben je juist populairder maken?

Niet om op te scheppen maar ik vind mezelf Vrij populair.
voordeel is : je word vaak uitgenodigd voor dingen en je hebt altijd wel iemand,mensen durven je niks te doen omdat je ‘jantje en pietje kent’
er zijn eigenlijk geen nadelen.
behalve die slijmkrabbels op hyves …

hier sluit ik me geheel bij aan.
roken en drinken maken je helemaal niet stoerder en een vriendje ook niet.
je gaat uit met mensen voor de lol en niet omdat ze je dan leuker vinden.

ohja ik rook niet ik drink niet ik ga nooit uit ik heb nooit n vriendje gehad
mensen vinden mij gewoon n grappig persoon ook al doe ik gewoon normaal k maak iedereen aan het lachen xD

pfoe. ik hoef niet ‘populair’ te zijn, weetje iedereen denkt dat het leuk is, omdat het er zo leuk uitziet. maar geloof me het is geen zak aan. de meeste mensen slijmen daar bij iedereen om ‘populair’ te worden. sorryhoor, maar wees blij met wat je hebt. ik ben blij met mijn vrienden groep en ik hoef niet gezien te worden.

-en nee, voel je niet aan gesproken, ik heb het over de mensen bij mij op school.
:crazy_face:

-

een voorbeeld is
de kermis,als je daar bent staat meestal alle populaire mensen bij de botsauto’s en dan vinden ze t raar als zo een nerdje der komt staan

oh ik heb trouwens n nadeel
als je dan n dagje er niet zo Super leuk uitziet dan is het kut want dan vraagt iedereen is der iets met je enzo
maar het is wel opzicht leuk als je wel leuk deruit dan krijg je complimenten enzo:)

mensen moeten je leuk vinden om wie je bent.
en wie bepaald nou precies wie populair is en wie niet?
er is geen algemene regel voor.
voor anderen ben je misschien de leukste persoon op aarde en voor de ander de grootste bitch, dat verschilt heel erg.

Ja daar heb je wel gelijk in,de meeste popu kinderen zijn erg bitchy(ik zelf ook wel :$)
ik ben der nie trots op ofzo maar zo ben ik gewoon en
blijf jezelf,verander nie voor anderen
om derbij te horen of wat dan ook

Maar ik ga nooit uit, rook niet, drink niet, wil geen vriendje omdat ik daar voor mijn gevoel geen behoefte aan heb

nou kijk, de meest populaire mensen uit mijn klas doen/hebben dit. Ofja, geen vriendje, maar zoenen lekker makkelijk met iedereen. Dus dat moet er toch een verband zijn?:slightly_smiling_face:

Dus jij wilt gewoon de slet spelen om derbij te horen
of lees ik verkeerd?

we hebben ook van zo een hoertjes op school ja
die pakken met wie ze pakken kunnen om interesant over te komen nja
of nou zoals ik altijd zeg
je populariteit stijgt door all die handen aan je lijf,maar je schoonheid verdwijnt door je sletterigheid

jaa precies, ze moeten je nemen zoals je bent.
tegen de een ben ik misschien ook iets bitcheriger (bestaat dat woord?)
maar dat komt doordat die persoon me op dat moment irriteerd.
over het algemeen doe ik tegen iedereen normaal :slightly_smiling_face:

ohja, en ff voor de duidelijkheid:

ik hoef niet populair te zijn en ga me ook absoluut niet veranderen ofzo. Ik vraag me alleen af hoe het voor die mensen is ofzo. Of het allemaal zo mooi is als het lijkt.

Nou, ik kan je vertellen dat het strontirritant is. Natuurlijk heeft het ook wel zijn voordelen; je word vaak uitgenodigd op feesten, je staat nooit alleen etc. En terwijl ik de voordelen probeer op te noemen, merk ik eigenlijk dat er helemaal niet zo veel voordelen zijn. XD
Ik was op de middelbare school altijd één van de populaire jongens en ik weet nog verdomd goed hoe irritant ik het altijd. Als ik gewoon iets vroeg, dan gaven 5 kontelikkers tegelijk een antwoord, maar als ik ziek was dan hoorde ik niks van ze. Iedereen had ook een mening over me, terwijl ze nog nooit een woord tegen me gesproken hadden. Gewoon omdat er verhalen over je rond gaan.

Als je populair bent, betekent het dat mensen je mogen om de ‘status’ die je hebt en niet om de persoon die je bent.

het is niet het allerbelangrijkste om populair te zijn :wink:
eigenlijk een van de minste dingen.
zolang je het maar naar je zin hebt op school met vrienden.