Het leuke kleren bij jongens topic

Ik wist niet zeker of ik het hier moest plaatsen of bij liefde&boys, maar het doel van dit topic is: plaatjes posten van outfits bij jongens die je leuk vindt

Ook handig voor de meiden onder ons die zich iets stoerder willen kleden en inspiratie willen halen uit de mannenmode.

Voor degenen die het nut er niet van in zien: m’n vriendje vroeg of ik hem kon helpen met een nieuwe garderobe maar ik weet amper wat ik nou leuk vind bij jongens

Mijn vriend is niet heel ‘modebewust’ qua wat je op Tumblr enzo ziet, maar hij houdt wel van blouses en overhemden en dat vind ik zooooooo leuk.

Echt een rode loper outfit dit, NOT!

[/quote]

Ik vind geruite blousjes zo leuk bij jongens! Helaas draagt mijn vriend ze niet :stuck_out_tongue:

Ik vind blousen bij jongens zo mooi, helaas zie ik dat weinig op mijn school

Ik vind bij mijn vriend donkerblauwe blousjes echt leuk staan. Maar wat ik over het algemeen wel leuk vind bij jongens zijn zwarte leren jasjes met en wit shirt eronder. Haha, echt mega saai maar ik vind het leuk. En sowieso gespierde lichtgebruinde armen met een horloge hahaha :bowing_man: oke ik ben weird.

Oooohhhh yessssssss dat heeft mijn vriend in de zomer :'D

Dit is z’n blog

http://cdn4.lbstatic.nu/files/looks/medium/2013/03/10/2893754_IMG_2741.jpg?1362922000

http://farm9.staticflickr.com/8097/8370891156_71dabdb621_z.jpg

http://roundmetal.blogspot.nl/

Dit zijn er een paar van lookbook, misschien handig om daar even te kijken :slightly_smiling_face:

Haha ja, mijn vriend nou al omdat hij echt snel bruin is. Al is een jongen helemaal niet mijn type of vind ik hem totaal niet aantrekkelijk: als hij bruine armen met een horloge heeft dan vind ik het mooi hahaha :cold_sweat:

Ik vind dat mijn vriend zich heel erg sexy kleedt. Hij heeft vaak een skinny broek aan (maar niet heel plakkerigskinny gelukkig), en dan daarboven een geruit/grijs hemdje met een trui met kap. en dan deze soort schoenen:

Ik weet niet of de afbeelding lukt haha. Maar echt hij ziet er soms zooo sexy uit he. En dan dat prachtige blonde warrige haar daarboven en een beetje een stoppelbaard. Jummie.

Ik vind trouwens van die té modebewuste jongens (zoals op de meeste foto’s) een beetje bam,ballen weg.

Jongens met zo’n lichtbruine broek en bordeaux rood vest/shirt :bowing_man:

haha idd ja

oja en als een jongen een kostuum aanheeft! aaaaah

Ik wil niet lullig doen, maar vind wel dat die jongens die echt van die blog-achtige modefoto’s van zichzelf maken zich ontzettend gay kleden x)

Ik heb niets tegen homo’s maar die kledingstijl vind ik nou niet echt leuk mannelijk hahah

Wat een leuk topic!
Mijn vriend is een beetje van de spijkerbroeken met tshirts haha, maar dat staat hem ook wel heel leuk. Laatst had hij zo’n mooie broek gekocht, beetje richting de skinny, maar hij is hem kwijt helaas.
Maar verder doen overhemden het altijd wel goed denk ik!

Ah dat soort schoenen vind ik geweldig bij jongens (mannen eigenlijk). Mijn vriend vindt dat ook mooi, maar dan als hij wat ouder is, happy me. En hij wil ook ooit een stoppelbaard, YES.

Ik hou van die strakke broeken!
Mijn vriendje is het type van baggy jeans met Nikes eronder en een T-shirt of een vest erboven… Niet heel bijzonder, maar omdat alles precies zijn maat is staat het wel heel goed (:
En onder mijn invloed heeft hij ook wat blousjes en strakkere broeken gekocht en dan is hij zó sexy :grinning: