Het-leuke-apps-topic!

Omdat ik niet zie dat er niet echt topics waren met leuke apps erin waren, vandaar dit topic. Ik heb er alvast een paar op een rijtje gezet, die trouwens allemaal GRATIS zijn, hopelijk gaan jullie ook posten:

PapiJump, probeer niet van de plankjes te vallen!
PapiRiver, soort racespel je mag niet tegen de rivier botsen!
Tap Tap Revenge 3, heel leuk tap het ritme met je vingers op het liedje!
Tic Tac, je weet wel die snoepjes je kunt ze schudden!
Backgrounds, meer dan duizend achtergronden!
Traffic Rush, jij bent een verkeersregelaar en auto’s mogen niet botsen!
iBowl, bowlen!
CrackCode, mastermind!
Blue Block, je moet het blauwe blokje bevrijden van een kubus!
Hangman, galgje!
Paper Toss, papiertjes in een prullenbak gooien!
Knots, twister!
Atoms, ontwijk de rode gloeiende lampen en als ze groen worden kun je ze kapot maken!
FallingBalls, je mag geen ballen raken!

Xoxo

Sorry als dit topic al bestaat!

My personal favorites are (niet allemaal gratis):

Belstatus
Whatsapp
Cooking Dash
Wedding Dash
Doodle Jump
3D Rollercoaster apps
Plants vs. Zombies (10!!)
Build-a-lot 1 & 2
The Sims 3
Sim City
Bus
Trein
9292 OV
IM+
Photo Timer
Shazam
Telegraaf
NU
Girlscene
Buienradar
CBR Toets (voor als je bezig bent met rijlessen)

Girlscene of course!

Upje!

Is dit allemaal voor iPhone of oook blackberry’s? en kan je erbij zetten wat het allemaal ongeveer is anders download je iets wat je niet weet

Mag ik dan gelijk eventjes vragen welk spelletje dat is dat je muntjes gooit, en dan hoopt dat ze eraf schuiven?:’)

^coin dozer(:

Je hebt nu ook cookie dozer, maar daar krijg ik trek van

Ja! Ik zal het er even bij zetten!

Ik heb het er bij gezet!

UP!

messenger [geen ebuddy] - fingerball - truth or dare - tiki totems - flingfree - redball 2 - super 7 - skytower - pets LIVE

UP!

heel veel van deze aps zijn alleen voor de Iphone…

Nee hoor! Je kunt ze allemaal ook voor de Ipod Touch downloaden.

Backgrounds:
Je kunt plaatjes GRATIS opslaan en als achtergrond gebruiken!

Ik denk dat wat Microwave bedoelt is dat ze een andere smartphone heeft, niet een touch. Maar ik kan 't mis hebben :tipping_hand_man:

Ik heb voor de Nokia N97:

DJ Mix Tour (spel)
Rollercoaster… nogwat, de naam is afgekort, heb t alleen nooit gedaan (spel)
Nightclub Fever (Spel)
Tower Bloxx (spel)
AccuWeather
ELLE
Facebook
eBuddy
Nu.nl
Snaptu (voor Twitter en andere sociale netwerken, en een triviaspel dat heel leuk is als je niet kan slapen)
Shazam, vrij bekend, om je mobiel bij een speaker te houden en dat hij dan weet welk liedje het is. Als je 'm gratis hebt mag je elke maand wel maar 5 liedjes shazammen.
Google Maps
Gmail
9292OV
Compass (ja dat is dus een kompas dat heel slecht werkt maar als ik ooit in de bushbush verdwaal is het vast goed genoeg)
Solonoble, dat is zo’n spelletje waarbij je allemaal kleine balletjes over elkaar heen moet leggen om er steeds minder over te hebben. (spel)
Hyves
Wikitude, dat je met je camera om je heen kijkt en dan allemaal lagen met informatie eroverheen hebt, hij werkt alleen niet goed of ik heb hemverkeerd ingesteld.
Farm Frenzy (spel)
Level, dat is dus een waterpas
Picture Memory (spel)
Blacklist, dat is IDEAAL want dan kan je dus mensen blokkeren en kunnen ze je niet meer bellen, en die lijst kun je uitzetten als je wil.
TweetPhotos
YouTube

Ik speel alleen bijna nooit spelletjes behalve DJ Mix Tour (soort guitarhero, maar dan moetj e gewoon op de bolletjes drukken met je vinger) en Trivia bij Snaptu, dus ik heb eigenlijk geen idee wat ze inhouden haha. Alles is wel gratis.

Moet je wel bereik hebben :grinning_face_with_smiling_eyes:

hahaha, ik moest lachen
is trouwens niet zo, hij werkt zonder bereik ook :slightly_smiling_face:

Messenger
Hyves
Tweetdeck (zelfde als twitter)
Loesje
Horoscoop. ( serieus deze is écht eng, ik zat naast een vriendin, rond een uur of 2 snachts, en ze zei : wat adem ik zwaar. Nog geen minuut daarna ging ik haar horoscoop voorlezen, en de eerste zin was : let vandaag goed op je ademhaling. Ze keek me aan van : omg dat méen je niet. )
Shave me
CrazyMouth
Rocket bird
Type N talk
Froggyjump

^die staan allemaal bij mij op mn iphone hihi.