Het lastige aan een beste vriendin

Hey allemaal

'k ben nieuw hier en daarom is dit mijn eerste topic wat ik ga proberen

Eigenlijk zit ik met een lastige situatie en ik hoop dat jullie mij kunnen tips geven en anders een prive bericht sturen?

Ik heb een beste vriendin we kennen elkaar al 4 jaar maar sinds een week of 3 werd het opeens anders

we waren dronken en we gingen naar buiten…
daar hebben we seks gehad
en zo is nu dat de afgelopen 3 weken elke keer gebeurt
en het gekke is dat we het niet eens erg vinden

wat denken jullie?:face_with_raised_eyebrow:

p.s. we zijn allebei meisjes… :flushed:

Als jullie het allebei leuk vinden wat is er dan erg aan?

Wat is er lastig aan? Jullie hebben seks, jullie vinden het allebei leuk.
Sounds pretty great to me :’).
Nee maar serieus. Schaam je je ergens voor? Ben je verward omdat het een meisje is?
In de categorie Liefde & Boys is een topic voor Holebi-meisjes :slightly_smiling_face:

Hoezo is dat lastig aan een beste vriendin? Niet alle beste vriendinnen doen dit hoor.

Als jullie het allebei niet erg vinden. Lijkt mij dat dus ook geen enkel probleem.
Waarschijnlijk doen wel meer mensen dit :wink:

Haha inderdaad.

Ik had het wel leuk gevonden, zo’n vriendin.

Haha, daar moest ik wel even om lachen!

Hahahaha ik had dit ook, niet met mijn beste vriendin dan, maar met de neef van mijn ex.

nu vinden we elkaar leuk. maar moet veel stiekem voor de familie…

Het is gebeurd en dat valt niet te veranderen.
Als jullie er allebei van hebben genoten, is dit geen probleem (lijkt mij).

Oké, ik denk dat het wel wat awkward is, maar dat zal wel overgaan. :slightly_smiling_face:

Er is toch niks ergs aan als jullie er allebei van hebben genoten?

Hebben jullie gevoelens voor elkaar?

Zolang het leuk is, why worry?

My thoughts exactly :")

Maar als je allebei leuk vindt, is toch prima?

Als je het toch leuk vind, dan wat is het probleem? Het is misschien een beetje verwarrend omdat het ook een meisje is. Maar je hoeft toch niet meteen gevoelens voor haar te hebben. Als je het maar ongemakkelijk blijft vinden dan zeg dat gewoon tegen haar. Ze is je beste vriendin, je hebt seks met haar, dan kun je ook over zulke dingen praten.

Haha inderdaad, ik had totaal iets anders verwacht toen ik de titel van dit draadje las.

:’’)

OT: Vind het niet helemaal geloofwaardig overkomen, maar als het gebeurt en jullie vinden het niet erg, what’s the problem?

Niks aan de hand als jullie het leuk vinden toch. Zijn jullie een setje, of gewoon vriendinnen kan ook. Genoeg meiden die het met elkaar doen.

Haha ik ook. En ik weet ook niet wat daar lastig aan is. Ik zou ook wel zo’n beste vriendin willen!

Wat is nou het probleem?

Is het nou echt zo leuk om op jezelf te reageren? Again toetsenbord/cherrytomaatjesachtige praktijken tolleren we niet!