het kreupele en gewonde mensen topic

Hoi dames!

Nou, ik heb een ontstoken pees en moet 2 weken tot een paar maanden met een mitella lopen en dat betekent dat ik met dat ding loop op mn verjaardag! :crazy_face:

Behalve dat mitella’s nou niet echt een fashion-item zijn doet het erg zeer.

Zeur hier even goed over je spierpijn, gebroken lichaamsdeel of enig ander kwaaltje :slightly_smiling_face:

edit:

KIJK! een wat meer stijlvolle versie van een mitella, de burberry sjaal van mn moeder

http://i17.tinypic.com/4q8g3g3.jpg

Ik heb op dit moment eigenlijk nergens last van :grinning:

Spierpijnnn, gister dansen gehad. Oef.

nergens last van gelukkig

hmm. enkel gekneusd en biggie blauwe/groene/paarse/gele plek op m’n bovenbeen - met scooter onderuit gegaan

en ook nog verkouden, ziek zwak en misselijk haha.

Alleen beetje spierpijn van het opdrukken bij m’n hockey training gister… In m’n zij.

Vorige week moest ik met gym buikspieroefeningen doen en daarna had ik het hele weekend mega buikspierpijn xD en daardoor kon ik niet hoesten (lees kuchauw kuchauw ucheauw haha) niet lachen (wat vervelend was omdat de situatie best wel grappig was omdat ik deze dingen niet kon doen haha) en niet niezen omdat ik dan dubbel klapte haha was echt vervelend en grappig

haha! ik had een keer 2 ribben gekneusd en toen moest ik lachen en dan was het : hihi auuu haauuu haha ewwau, tot groot vermaak van mn vriendinnen en familie

Snik snik… gisteravond met 4-0 gewonnen van GVC (volleybal) heb iets té fanatiek gedoken, vanmorgen westlandcup, idem. Snik snik knietjes zijn helemaal rood/paars/geschaafd/pijntlijjjjjjjk … arme ik arme ik (kan het nog erger)

Hihi :tipping_hand_man:

keelpyn…
van het gymmen in de regen… :expressionless:
stomme gymleraar :open_mouth:

gymen in de regen mag bij ons niet, dan mag je gaan klagen haha :slightly_smiling_face:

van gymmen in de regen word je hard.
is juist goed voor je.

Gelukkig hb k zelf ff geen kwaaltjes mr die komen wel weer XD :stuck_out_tongue:

gymmen is goed, maar in de regen in je korte broekkie, daar word je gewoon ziek van dus ik zie niet in hoe dat goed voor je zou kunnen zijn :stuck_out_tongue:

Ik heb alleen een beetje spierpijn…

ik heb het in men rug achteruitgavallen bij gyj

keelpijn, en loop de heletijd te snotteren
verder kan ik me been niet recht krijgen meestal is dat maar een half uurtje tot uur nu is het al de heledag. dus vandaag ga ik hinkellend door het leven.

ik heb last van mn enkel…en soms gaan mn benen spontaan pijn doen en ik heb vreselijke spierpijn in mijn nek O.o komt door voetbal :stuck_out_tongue:

Spierpijn, komt door het sporten wat ik de hele vakantie niet heb gedaan en wat nu dus weer begint.

Agja, blijkt sinds deze week dat ik weer reuma heb. *knieen&enkel
(vroeger al gehad toen ik klein was maar genezen verklaard, &nu heb ik het weer)
Dus ben over het algemeen best kreupel afentoe xP

Maar verder gaat alles wel goed!

Rugklachten… :woman_facepalming: Al 10 maanden…en niks heeft geholpen…(fysio en zo) :woman_facepalming:

Dat gym in de regen mag bij ons ook niet, dan gaan we Ăłf naar binnen Ăłf de les valt uit.
En anders mag je die leraar gaan aanklagen bij de afdelingsdirecteur xD.

En van gym in de regen wordt je niet hard, maar ziek.