het kortings topic

hallo
ik heb al een tijdje kleedgeld en natuurlijk wil ik veel kleding kopen voor weinig geld dus is het leuk op iets met korting te kopen

bijv. een tijdje terug kon je broeken van de h&m kopen met iets van 20% korting

dus ik dacht misschien is het handig om allerlei soorten kortingen met elkaar te delen in een topic zodat iedereen er dan gebruik van kan maken

ik heb de zoekfunctie gebruikt en ik geloof niet dat zoiets al bestaat en anders moet een mod. er maar een slotje op zetten

oja als je iets plaats zet er dan wel bij welke winkel, op wat voor product (broeken, schoenen), hoeveel korting en tot wanneer het geldig is
xx

Ik zou het zo gauw even niet weten, maar upje voor jou!

up :slightly_smiling_face:

ja leuk topic! maar ik weet zo even niet… upje dan maar!

dankje
ik heb er zelf nog een alleen ik weet niet of je die nu nog kan krijgen
ik heb vandaag een mailtje van de wehkamp gehad met 7,50 korting op alle producten daar en die is alleen vandaag nog geldig alleen daarvoor krijgt geloof ik iedereen een eigen kortingscode en ik wil hem waarschijnlijk zelf gebruiken

leuk idee!

tjah daar hebben we niet veel meer aan hè :’) Gister was trouwens bij heel veel winkels 20% kortingmet glamour hoor! Newlook, Only, Vero Moda, Men @ Work, etc. maar aan verlopen kortingsacties hebben we natuurlijk niets.

o hahah grapje kom er net achter dat dat gister was :’)

tjah daar hebben we niet veel meer aan hè :’) Gister was trouwens bij heel veel winkels 20% kortingmet glamour hoor! Newlook, Only, Vero Moda, Men @ Work, etc. maar aan verlopen kortingsacties hebben we natuurlijk niets.

wow dit is wel heel knap haha dubbelpost met daar tussen een andere post.

jammer dat hij al verlopen is

Dwaze dagen van de Bijenkorf & Prijzencircus V&D tot vandaag?

handig topic…
ik ga hem volgen

op actiecode staan ook veel kortings dingen!

Tot 6 oktober.

http://mcdonalds.nl/wps/w…/producten/voordeelbonnen

kortingsbonnen uitprinten voor mc donalds.

@ Immabe, jammer dat ik die nu pas ken ik heb vrijdag nog bij de mac gegeten

upjee