Het kopen van een epileerapparaat.

Ik wil graag voor het eerst een epileerapparaat kopen voor benen, oksels en bikinilijn. Daar heb ik 2 vragen over.

1. Iemand tips qua goede epileerapparaten?

2. Je hebt epileerapparaten die onder water kunnen en die niet waterbestendig zijn. Nou valt het me op dat er het meeste aanbod is in niet-waterbestendige apparaten. Nu vraag ik mij af…hoe epileer je met zulke ; maak je dan eerst je been nat en ga je dan epileren of hoe werkt dat?

Heb een epileerapparaat en dat werkt super goed. Alleen doed het heel erg pijn bij je oksels en bikinilijn daarom doe ik het daar niet.

.

als je het onder water kan doen doet het vaak een stuk minder pijn want dan kan je je been (net zoals mensen bij hun wenkbrauwen doen) eerst met oud water kan afspoelen dan voel je het minder.
ik heb dr zelf geen.

geen idee, mijn huid is er gevoelig voor.
krijg dan van die rode bobbels.

Ik heb de Braun Silk-épil 3 3270. Ik vind hem zelf erg fijn. Er zit ook een trim opzetstukje bij. Hij kost ongeveer 55 euro. Hij werkt gewoon op netstroom dus kan niet onder de douche. Er zat een koeler bij die je in de vriezer kan leggen en die je dan voor het epileren kan gebruiken. Dat is beter voor je huid.

https://img.leader.nl/cache/i/4bed669dc9d6b.jpg/221x250/0/img.jpg

^ die heb ik ook en heb er nog een.
Ik vind epileerapparaten echt fijn :]
Ik doe daar mijn benen, armen, oksels en bikinilijn mee.
Naderhand krijg je haren die minder snel terugkomen (+ze zijn zacht)
En doet het wat minder pijn als je het weghaalt :]

ik heb gister een epileerapparaat gekocht bij de kruidvat: Braun silk-epil expressive 7180…was eerst 100 euro en nu 55 euro! Goede kwaliteit dus voor een kleine prijs, maar heb m nog niet echt uitgeprobeerd, wilde het vandaag doen alleen toen ik dat ding aan had gezet durfde ik niet meer xd
haha, morgen dan maar!

^ en er zaten btw van die doekjes bij die je eerst vooraf op je benen moet doen, verzacht de pijn ofzo iets…
maar wat ook helpt is eerst een ijsklontje op je been doen, werkt dan als een soort verdoving :wink:

Ik heb de Braun Silk Épil Wet 'n Dry 7781. Die is wel een stuk duurder, vanaf ongeveer 100 euro, ligt eraan waar je 'm koopt. Zelf heb ik 'm op Wehkamp gekocht. Het is een investering, maar dan heb je ook wat en het gaat járen mee.

duur hoeft niet altijd goed te zijn, je hebt m nog niet eens gebruikt :stuck_out_tongue:.

ik heb eerst een goedkopere gehad, die was ook wel fijn. ik weet alleen niet meer welke dat precies was. maar mn zus heeft m nu.

haha, ja daar heb je gelijk in…maar als iets duurder is verwacht ik wel dat de kwaliteit beter is :stuck_out_tongue:

Braun is meestal wel goed in epileerapparaten =]

ja hoop ik ook en braun staat wel bekend als goed :slightly_smiling_face:

^ daarom :slightly_smiling_face:

die wilde ik ook kopen maar ze hadden m bij onze kruidvat niet meer >_< echt zo vervelend

is er een goedkopere maar wel goed

Ik heb een braun skil epil 5 ofzo iets, hij kan niet zonder lader héel irritant.

Ik heb er een en ik doe er m’n benen mee. Ik wil m’n oksels en bikinilijn er ook wel mee doen, maar ik deed 1 keer m’n oksels en toen ging het bloeden, dus heeft iemand daar tips voor?