het komt playerig over

weljaa dus ik ben estelle (juuj ;p) en ik heb een probleem
(alejaa , als je het een probleem kan noemen tenminste maar swat ik zie het als een probleem)
dus uuh, begin van dit jaar had ik een liefje dat liep fout af omdat hij zei na 2 maanden dat we er te vroeg aan begonnen waren.
in de zomer leerde ik weer een jongen kennen en na hem 2 keer zien waren we samen, dan wéér na 2 maanden zei hij ook dat we er te vroeg waren aan begonnen
dan nu had ik ook een liefje en die heeft me nu net gedumpt omdat wer er ook te vroeg aan begonne waren.

nujaa het feit is, het komt playerig over bij sommige mensen en dat is totaaal niet mijn bedoeling, en ik ben wel van de flirtige type, dus als’k een jongen zie ga ik er op af en binnen de kortse keren heb’k weer een relatie en dan dumpen ze me weer en telkens zo door…
ik wil graag es een lange relatie…

Kusjs x

enne
wat vraag je nu net ?

ik vat e’m niet :anguished:?

wat bedoel je?? dat je gelijk met die gene gaat ja dat is stom want je meot afspreken daten en kijken of je bij elkaar past… maar in dit geval gebeurd dat neit dus snap ik dat je gedumpt word… het komt neit playerig over of zo… maar je moet eerst een jongen ontmoeten afspreken daten uiteten en zo… dan leer je een jongen pas kennen… mijn vriendje die helemaal geweldig is heeft toch zo zijn ene nadeel maar daar ben ik ook later opgekomen maar dat leer je als je langer met hem date;) succes!!! en niet gelijk een relatie er mee beginnen…

ik denk dat ze tips wilt voor een lange relatie…
but… im not sure ^^

Nou die tips heeft ze volgens mij van haar exen al gehad?
niet te vroeg beginnen dus…

ik snap er niks van ><’

Wat wil je nou dat we zeggen?

je typt als een oh oh cherso :'3

Rustig iemand leren kennen? Je hebt het nu meerdere keren meegemaakt dus je weet waar het aan ligt.

Sinds gisteravond hebben we er een nieuw zelfstandig naamwoord bij :grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar verder ook wat crystaldeer zegt, gewoon rustig aan doen. Je zei het zelf al.

+1

Misschien kun je beter eerst een jongen beter leren kennen.