Het komt grotendeels van mijn kant.

-

je kan hem vragen hoe het zit, klinkt heel direct maar waarschijnlijk ziet hij een ander zitten.

Waar uit dit verhaal haal jij dat er een ander in het spel is ?

vroeg me precies hetzelfde af…
maar je kunt idd wel vragen hoe het nou eigenlijk zit.

Ik ken trouwens heeeel veel jongens die zo zijn en meestal zijn die niet echt uit op iets serieus, van wat ik heb meegemaakt. Meestal als jij ook niks van je laat horen dan gaan hun in een keer praten.

Je kunt hem vragen hoe het zit … maar je kunt ook zelf meteen een voorstel doen; bijvoorbeeld vanavond filmpje kijken?

Want ik snap best dat als jullie al een tijdje afgesproken hebben dat hij ook denkt: waar ben ik nu aan toe?

Nee joh gek tuurlijk niet. Ik snap het heel goed.

Ik weet het niet, vind ik lastig om te zeggen. Ik weet dat ik als ik in jou situatie zou zitten dat niet zou doen haha dus ik wil je niet gaan zeggen doe dit doe dat

Bluuuuh ik weet precies waar je het over hebt :frowning_face: echt heel erg verwarrend inderdaad

Ik zit momenteel in een gelijkaardige situatie, dus ik snap je onzekerheid. Ik ben persoonlijk niet het type dat op de man af durft te vragen hoe het zit (al is de directe aanpak misschien wel beter), maar ik zou eerder vragen of hij zin heeft om na school eens iets te gaan doen? En dan even kijken hoe hij reageert. En dan kan je alsnog vragen hoe het zit tussen jullie, ziet hij jou als een gewone vriendin of als iets meer.

ik zou hem vragen hoe het echt zit,misschien is die jongen wel verlegen
en vind hij het wel fijn als jij met gespreken begint.

waarom hij graag vaker ate met jou,dat is omdat hij je wel ziet zitten maar niet echt een prater is maar het vind als jij leuke verhalen verteld.

ik snap best dat niet leuk is, dat jij altijd maar moet beginnen met een gesprek misschien heeft hij jou bevesting nodig een hint dat hij van jou weet dat hij daarop moet letten.

Ik heb ook zoiets maar die jongen die negeerde mij de helft van de tijd als we praten we hebben een keer gezoend en vinden mekaar Enso maarja dat maakte me wel kwaad en onzeker. En gisteren heb ik dus gewoon gevraagt waarom hij me negeerde en het bleek niks mij te maken hebben. Dus mijn advies gewoon zeggen wat je dwars zit!

Probeer een weekje niet uit jezelf een berichtje te sturen, eens kijken of hij dan als eerst het gesprek begint. Daarna kun je altijd nog met hem gaan praten :wink:

Ik denk dat hij wilt weten hoeveel moeite je voor hem over hebt, omdat alles eerst vanuit zijn kant moest komen, tenminste zo begreep ik het uit de beginpost.

Inderdaad proberen om zelf niks meer te sturen, en wacht eens af wanneer hij jou weer eens wat stuurt. Een jongen moet toch wel een beetje moeite doen voor een meisje te krijgen?

Ik zou zelf niet wachten, omdat ik denk dat hij wel bang is dat jij de moeite niet neemt voor hem. (Ik zit zelf in de situatie dat ik alle moeite doe en heb vaker de neiging om daarom het gesprek gewoon niet te beginnen, zodoende dat ik dit denk)
Maar mocht je nu echt wel duidelijk moeite doen en hij begint nog altijd het gesprek steeds niet zou ik wel een tijdje wachten. Het moet echt van beide kanten komen, nu maakt hij jou onzeker waar jullie staan…

hmmm…wat moeilijk! Misschien wilt hij dan juist zien hoeveel moeite jij voor hem doet zoals iemand anders al in dit topic zei.

Doe maar! Je hebt niks te verliezen